/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
chip til xbox360
Fra : sweetblue2839
Vist : 630 gange
200 point
Dato : 27-03-08 21:26

hejsa..

jeg har for ca. 2 måneder siden prøvet at få en chip (infectus 2) installeret via www.chip-kolding.dk. men hold da helt k... hvor er de gennemgående langsomme. og er ved at være så trætte af dem. har skrevet til dem flere gange via email, men hver gang skriver de at hvis de skulle bruge tid på at besvare emails, kunne de jo ikke lave andet. ærligt nok. men hvad laver de så, ihverfald ikke min xbox360. nu er det meget tæt på 2 måneder, hvor jeg lagde en bestilling hos dem og der er endnu ikke sket en skid.

så ved nogen herinde hvor man kan få en (infectus 2) installeret i sin xbox360 ???
og skal ikke være hos www.chip-kolding.dk

og skal lige siges at jeg har undersøgt nettet for andre steder her i danmark. men har endnu ikke kunnet finde andre.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-03-08 21:35

èn af mine kammerater havde samme problem. De var meget længe om det i kolding, - men der er jo også langt.

Han ledte også efter andre steder at chippe xboxen, men fandt aldrig noget.

MEN husk:

Hvis du får chippet din 360, dækker forsikringen ikke, hvis den på et eller andet tidspunkt skulle vise den såkaldte Red Ring of Death.

RRoD forekommer på ca. 30% af alle 360 konsoller produceret FØR jul 2007, og 10% af alle konsoller produceret efter.

RRoD kan opstå pludseligt, efter 1 dag, eller f.eks. 1½ år.

Hvis man er en af de uheldige er der ingen vej uden om en reperation. Xboxen er død ellers.

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 27-03-08 21:54

hejsa epidedymittis

betyder ikke så meget om den skulle gå i stykker. generelt set sparer jeg mange flere kroner ved at få den chippet end hvis den skulle gå i stykker. xbox360 koster jo kun en ca. 3000. og sammenligner man så med antallet af spil der kan hentes, er besparelsen hvis ovre på min side.

kan så også lige sige at jeg bruger chip i min nintendo wii og der har aldrig været problemer og har nok tæt ved 100 spil til den.

har så modificeret min psp og har til den rimelige mange spil.

før i tiden havde jeg til playstation 1 og 2 og selvom mange hævdede at de ville dø eller gå i stykker af blive chippet, så skete det aldrig og de var chippet over 3 år uden en eneste fejl.

nogen gange må man jo tage en chance og når konsollerne ikke koster mere end de gør, kan det vist kun betale sig at chippe dem.

vil så også lige sige at selv om jeg kopierer, så har jeg det også sådan, at kommer der et super spil, køber jeg den også originalt. såsom granturismo, metal gear solid, online spil, mmorpg. og bruger lidt chippen til at vurdere spillene demo mæssigt, da der endnu er en himmel til forskel i kvalitet.

- - -

men tilbage til spørgsmålet.

er der andre her i danmark end www.chip-kolding der kan installere en chip (infectus 2) til xbox360 ???

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-03-08 22:37

Beklager mit noget off-topic indllæg.

Ja, du har ret. Der er mange penge at spare, men kvaliteten er ikke toppen, - som du selv nævner.

Håber du finder en hurtig løsning!

Vh

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 28-03-08 08:58

Prøv at kikke på dette link, om der ikke er et firma du kan bruge

http://www.chipinstallation.dk/

Bortset fra det, da chippen kom til ps2, købte mine sønner den via postordre, sammen med chippen var en udførlig monteringsvejledning, så det kan måske også være en mulighed for dig??

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 28-03-08 15:30

hejsa Nordsted1
kunne jeg selfølgelig. min nintendo wii satte jeg selv chip i, var kun 5 ledninger. men xbox360 er omkring de 40-50 ledninger og der kniber det ret meget med erfaringen. så tør jeg ikke rigtigt.
men vil da lige checke dit link.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-03-08 15:39

Der var også 40 ledninger i ps2, men med et ordentlig diagram gik det.. Du må så spørge ved sælgeren om der medfølger diagram, hvis ikke du finder en i linket der kan hjælpe

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 28-03-08 16:29

hejsa Nordsted1.

dit link hjalp mig rimelig godt.

og ang. selv at sætte så mange ledninger i. er ikke noget jeg selv vil gå i gang med.

Godkendelse af svar
Fra : sweetblue2839

Dato : 28-03-08 16:30

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-03-08 16:33

Jeg håber det vil lykkedes for dig,