/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Køb Xbox360 el. Playstation 3
Fra : Dkkasper
Vist : 455 gange
500 point
Dato : 26-03-08 19:19

Hej

Jeg overvejer at anskaffe mig en spilkonsol.

Men skal jeg vælge Xbox360 eller Playstation 3?

Kan nogen give mig fordele og ulember ved de to maskiner?

er der noget andet jeg bør tage med i overvejelserne?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-03-08 19:44

PS3

Den dyreste og bedste og mest alsidige efter min mening.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-08 19:53

Mine børn siger wii da du samtidig kan få noget mortion i stuen ellers er det klart x box du skal vælge da den helt klart er bedste grafik og den er også bedst at se film på Hvis man lige har brug for det

Mvh SunoFisken Som kun har en profil

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-08 19:58
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-03-08 06:08

ps3 er et godt valg

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 27-03-08 22:08

hejsa ..

jeg har begge maskiner.

playstation 3 :
er den maskine med mindst spil på hylderne. og sony er blevet temmelige langsomme de sidste par år. da jeg købte maskinen var det den første dag den ankom i butikkerne. og nu er det jo temmelig lang tid siden og det ser ikke ud til at skulle blive meget bedre. er dog totalt playstation fan, men meget træt af at vente på gode spil udgivelser.
grafik mæssigt : er det en total fed maskine og indtil videre har de kun udnyttet omkrind de 20%, men går det i samme sneglefart som nu, når de vist aldrig at udvike top spil til den før de udsender playstation 4.
skal siges at der snart kommer : metal gear solid og granturismo og nogle andre fede spil til den. men er meget småt med udvalget i forhold til de andre konsoller.
karakter : indtil nu vil jeg give den 3/10, grundet deres manglende evne til at udgive spil til den. og grafik vil jeg give den 5/10, grundet at der er lang tid endnu før vi ser noget der virkelig kan udnytte den.
så vent lidt med playstation 3

xbox 360 :
købte så en sbox360, pågrund af den lange venten med playstation 3 udgivelser af spil. og er glædelig overrasket over xbox360. der er mange spil til den og rimelige spil. der er masse af extra opgaver i spillene som giver en vis form for status point. mange spil har online rekord lister og kan spilles online.
dog larmer den mere end playstation 3. som godt kan være rimelig træls, men man kan leve med meget.
karakter : 7/10 grundet hvor mange spil der er på markedet. grafik 5/10, fordi den meget hen af vejen ligner playstation 3.

kunne skrive meget mere om dem.

men skulle jeg vælge idag havde jeg startet med xbox360 også fundet ud af hvilke titler der ville udkomme. også købe playstation 3 på et tidspunkt hvor den var værd at købe.

men indtil nu. mener jeg xbox360 er det bedste køb for pengene.

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 27-03-08 22:11

glemte lige at sige ...

at der til playstation 3 er nogle virkelig gode titler undervejs. også er der også home, som er en stor grafisk chat kanal, meget imponerende.

men er sony fan.

men skal du vælge i forholdet til udbud af spil. skal det nok være en xbox360.

Kommentar
Fra : millerkiller

Dato : 07-05-08 22:41

EKøb en PS3 OG ET online SPIL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-05-08 22:56

Hva så har du valgt eller faldet i søvn

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-05-08 06:51

en pt billig måde at få fremtidens "videoafspiller" på blue-ray