/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvordan er???
Fra : Sunowich
Vist : 634 gange
50 point
Dato : 26-03-08 08:36

Vågnede op til vildt snevejr som har gjort landskabet eventyragtigt Meeen lidt depri på denne årstid se øjebliksbillede her Det må meget gerne smelte i en fart da der skal lægges sten.

http://peecee.dk/upload/view/106012

http://peecee.dk/upload/view/106013

Imedens jeg skre på denne tråd og uploadede billeder blev vejret så sådan

http://peecee.dk/upload/view/106011

http://peecee.dk/upload/view/106010

Mvh SunoFisk Der kun har en profil

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-08 08:36

Hvordan ser det ud hos jer ??

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 60 point
Dato : 26-03-08 08:47

Solen skinder, få skyer på himmelen, og lige over fryspunktet. Alt i alt en dejlig morgen.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 26-03-08 08:47

Og det var så i Svendborg

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 26-03-08 08:50

Utroligt smukt vejr i København.
Er det dine nye belægningssten der kan ses på billedet?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-08 08:52

Ja og der er mange mange flerer hvor de ligger bunket op

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-08 09:08

Vågnede op til det smukkeste vejr, blændende hvidt over alt - vi har mere sne her i Nordsjælland

Nu er solen forsvundet og det er begyndt at drysse ned

Jeg har lige beundret mine påskeliljer, sikke en styrke de har. Igår var de helt dækket af sneen, men nu hvor solen har været på, er de begyndt at rejse sig igen. De ser ellers så lange og skrøbelig ud...

Men jeg VIL have forår UDEN sne selv om der ser smukt ud lige nu, så er det godt nok besværligt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-08 09:32

ang. sten skriv lige i min pm Nordstedt

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-03-08 10:33

Havetraktorer bør ikke stå ude om natten.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-08 10:50

Mosebaek Den starter altid Ellers laver jeg den da bare Men den står normalt inde Nu sner det på fuld knald her såe det er åbenbart en vejrligdag altså hvad angår udendørsarbejde. Man ku jo også lige tilsnige sig en slapper på sofaen inden det vælter ind med børn

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-03-08 13:08

Hej goddag osv derinde.
Vi vågnede op til et pragtfuldt vejr i morges. Alt var hvidt og solen kom frem medens vi drak morgenkaffe, kl.9 , vi måtte for første gang i det år vi har boet her rydde sne i morges, kl. 10
Har været ude og handle og en tur på havnen det er meget smukt men det smelter hurtigt nu for i solen er der 12° .
Håber alle har haft en god nat ,uden forstyrrelser , både af samvittigheden og med hvad der ellers følger med

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-08 13:31

Og så kan jeg lige til orientering komme med en advarsel

Når du sidder og nyder solen udenfor, så pas på ikke at sidde under et tag - lavine -

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-03-08 13:32

Citat
så pas på ikke at sidde under et tag - lavine

HAR jeg opdaget

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-03-08 16:37

ha ha Nordsted kan lige se dig for mig

Her er næsten ikke mere sne i Hundslund, min mand og jeg har været i Horsens og gå en tur på gågaden..og "kom lige til" at købe nye briller (4.500,-) urk...incl. et par læsebriller, nu går den åbenbart ikke længere Ka sgutte fokusere på de der bogstaver længere

Men smart det bliver jeg..købte sådan nogle hvor man kan skifte stænger..hi hi !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-08 16:44

Mango det er ikke noget at grine af - for mig -

Det har da også bare været et fantastisk vejr til en tur ned af gågaden.... jam to par briller til den pris lyder da rimeligt???

Minder mig om, at jeg nok må forsøge mig igen med de er glidende overgang, det gik ikke godt første gang, men kan have en mistanke om at det var optikeren, der var et kvaj. Lige da jeg fik dem udleveret, kunne jeg intet se, jeg gik tilbage dagen efter, og blev nærmest grinet af, for det var det alt for hurtigt jeg opgav, der skulle gå mindst tre mdr.

Meeen han havde vendt op og ned på glassene Jeg fik dem så lavet om, men det hjalp ikke meget, så jeg droppede dem og fik i stedet to par briller, men når jeg så også bruger til pc'en er det noget rod med tre par briller, og alligevel ikke kan se optimalt, så jeg må vel prøve en anden optiker og se om det vil lykkedes denne gang... skifte stænger, kors ka man nu også det?? Ja du bliver garanteret rigtig smart

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-08 20:34

Tak for svaret copycatDK.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-03-08 21:30

Nordsted, ja man kan skifte stænger...fåes i en masse flotte farver og design. Jeg fik en i lilla og en i dybrød, rigtig stang..he he smart!!!

Optikeren spurgte mig også om jeg ville have glidende overgang, men jeg mente nu, at så længe jeg ikke havde mere end 125 ..så nøjes jeg med 2 par briller..

Ja og turen var helt fantastisk, solen varmede og folk smilede igen

----og jeg brugte ikke penge på andet *fnis*