/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Midt Data
Fra : granner01
Vist : 833 gange
100 point
Dato : 25-03-08 21:38

Se her

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=35119

Og dem har jeg købt min PC fra.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 25-03-08 21:46

Sådan kan det jo gå for selv de bedste.
Jeg har handlet med firmaet gennem rigtig mange år - både privat og erhvervsmæssigt - og jeg har aldrig haft grund til at klage - snarere tværtimod.
At det går dem sådan kan skyldes mange ting (som jeg ikke kender til i detaljer), men jeg vil ikke tøve med at handle med det nye selskab, og jeg er sikker på at mine nuværende garantier vil blive indfriet, hvis nødvendigt.
Sådan er mine erfaringer med Midt-Data til dato.

Jeg tror, der er handlet på den bedste måde for alle parter, når det nu ikke kunne være anderledes.
Så jeg synes ikke du behøver at være harm!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-08 21:47

Også jeg jeg købte hos PC-Netto en underafdeling, jeg trøster mig lidt ved at de skriver at de vil supporten forsat vil bestå, ellers gammel "nyt" du har fundet, jeg læste det for flere uger siden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-03-08 21:56

Jeg har også handlet med dem i mange år og jeg er ikke harm. Bare overrasket. Og jeg har altid fået rigtig god behandling hos dem.
De skriver bare at de har tabt penge på at handle med private, så jeg vil være ked af det hvis det viser sig at være rigtigt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-08 22:05

Det er rigtig at en dårlig økonomi er årsagen, der har været stor konkurrence på prisen, en anden elektronik forretning lukkede deres discount netbutik kort før, desværre var MidtData længere ude. så de overlevede ikke, men indehaveren er i gang igen med en ny MidtData jeg har troen på at han kan og vil, MidtData er for gammel til at det er en konkurs rytter der står bag

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-08 22:06

Hvis man finder sine PC-dele gennem en side som for eksempel EDB-priser, kan man se at konkurrencen forgår på den sidste krone.
Det må være en meget hård branche.

Til gengæld tager supermarkedskæderne totalt ublu priser for akkurat de samme vare.
Det endda uden at yde nogen som helst kompetent vejledning.
Gambrinus

Kommentar
Fra : myg

Dato : 25-03-08 22:09

Hørt Gambrinus !
Hvorfor så mange køber i supermarkeder er også mig en gåde, når man ofte kan få tingene til samme pris eller billigere i en kompetent edb forretning - over nettet eller ved skranken.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-08 22:12

MidtData og de andre pc butikker jeg har handlet med over nettet, er også meget bevidste om hurtig levering og en god support bagefter, også hvis der har været fejl i leveringen, jeg har fået rigtig god support over telefon og e-mail, det er vist mere end man kan forvente, efter at have købt i for eksempel Aldi

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 25-03-08 22:57

nu har jeg kun handlet med dem en enkelt gang , men kan se at i nok ikke har noget at frygte hvis der skulle ske noget med den hardware i har købt , alle garantiordninger overtager det nye midt-data , så garantien gælder stadig som lovet ved købet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-03-08 08:10

Det står i bunden af artiklen>
Kunder, der har handlet i Midt-Data A/S vil dog få overført deres garantirettigheder til det nye Midt-Data ApS.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 26-03-08 09:34

Min svoger og jeg har handlet både stort og småt hos MidtData og der har aldrig været det mindste at klage over.