/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hjælp har en lille penis
Fra : super28
Vist : 3953 gange
20 point
Dato : 23-03-08 03:25

Er en fyr på 28, som har lidt af et problem, min penis er rigtig lille, ved ikke hva at jeg skal gører, har det ikke godt med det, vil jo gerne finde mig en sød kæreste, kan ikke tage pigen bagfra, men missionær og ridestilling kan godt gå.... er der mon nogen piger som tænder på sådan noget, tror det ikke selv..... er der nogen bestemte hjemmesider hvor man kan finde sig en kæreste, nu når man har et problem ligesom mig, går heller aldrig i bad, hvis jeg er nogen steder, hvor andre kan risikere at se mig nøgen...... Har ellers en meget god krop...... hilsen den ulykkelige

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 23-03-08 07:23

Kære super28, du er ikke allene i den situation. Du, og de fleste mænd, vil gerne blive bedømt efter deres Penis størrelse/længde, men det bliver de ikke. Hvad de bliver bedømt efter, er deres FØLLELSER. Det er rigtig vigtigt, FØLELSER.
Desværre har jeg gået gennem livet helt uden FØLELSER. OG se hvad det har blevet!

Kommentar
Fra : givKANDUsupport

Dato : 23-03-08 07:33

Kære super28
Godt du henvendte dig til Kandu - Et sikkert sted for en hurtig (ud)løsning

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 23-03-08 07:35

Rolig nu, du kan nemt tilfredsstille en samlever, med god interresse for at hun skal have en god sexoplevelse, altso kærten, omsorg, legetøj. Du skal fordybe dig i hvad hun kan lide. Det er nok de færeste der har en en samlever fordi han har en stor "pølse" der vil i gabet hele tiden.
Kan du ikke babere pikroden, og trime resten. det giver nok en cm. mere, øh det er vel mange %her i dit tilfæde, hvis du syntes det er pinligt, at bade med en bekendt kan du jo sige: jaa hun kan ikke lide at få hår i munden !!! jeg tror de fleste mænd syntes det er ok hvis den titter lidt frem, fra skjulet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-03-08 08:06

Det er jo nok næsten uundgåeligt at de fleste har set en kødfilm....der ser man jo nogle gange en fyr smide bukserne og så bliver man lidt skeptisk.
Men når der kommer liv i sjoveren får den en bedre størrelse, husk på at den også får en tand mere under akten, det har naturen bestemt.

Ved et offentligt bad får almindelig generthed og koldt vand også fuglen til at krybe længere ind i reden.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 23-03-08 08:24

Med sådan et spørgsmål og så kun 20 Point, så er det sku ikke kun din penis der er lille LOL

http://premium.netdoktor.com/dk/discussion/category/forum/topic/thread/index.jsp?forumId=1144&threadId=984314&messageId=2059296&view=true

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-03-08 09:38

der findes mig bekendt mange sider med dating, hvor du kan finde dig en kæreste.

Nu er det ikke størrelsen det kommer an på, men måden det gøres på. En "TØS" der ikke kan accepterer den ikke er større, er ikke værd at holde på.

Hvorfor kan manden ikke få svar bare fordi han "kun " udlover 20 point?
Er denne side ikke til for at vi kan hjælpe hinanden?
uanset om et svar giver 10 eller 500 point. Jeg regner ikke denne side for at være en side med point jagt.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-08 14:39

Citat
Hvorfor kan manden ikke få svar bare fordi han "kun " udlover 20 point?

Det kan han selvfølgelig , hvorfor ikke ???
HUSK på det er ikke størrelsen men gørelsen . Held og lykke

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-03-08 16:08

Hej
Tag lige og studér antikke romerske og græske statuer, det kan måske hjælpe på dit selvværd.
Jeg hader at høre at nogen går op i størrelsen - det er mere brændstoffet det kommer an på.
Hvorfor har de fleste mænd denne "volumensyge" - Jeg for min part er mere til "rosenknopper" og det er der garanteret mange andre der er.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-03-08 16:27

Kunstnere og malere har nu aldrig, med enkelte undtagelser, gået op i størrelser, det samme gælder bryster.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-03-08 16:41

Hej Luffeå
Næh, for de har æstetisk sans!
God Påske -
Ingelein

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 24-03-08 14:24

kære super 8. Du skal være forberedt på, at når du stiller den slags spørgsmål,får du mange underlige svar tilbage.Du stiller formodentlig spørgsmålet, fordi du synes det er et problem for dig, og det bør tages seriøst af de,der svarer med underlige ,for dig ,formodentlige ligegyldige svar.Du kan gøre noget for at forbedre din status, hvis det er det du ønsker. Der findes gode programmer og øvelser, som styrker din errektion og din ydeevne,.Størrelsen betyder jo noget for dig, og du kan gøre noget ved den, hvis du er flittig, og det virkelig er et ønske. Det koster ikke andet end tålmodighed og flittig træning

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 25-03-08 09:21

hmm...

Den kan jo rent faktisk også blive så stor, at visse stillinger gør ondt.

Men....
Som kvinde må jeg sige, jeg forstår ikke duikke kan tage en pige bagfra? det kræver da ikke så lang en pik som missionærstillingen.
At hun rider dig, er da en fordel for mange kvinder også... så kan hun selv bestemme farten og hvor der skal "trykkes".

Du må jo evt lære andre teknikker:
Bedre sex for kvinder af Kate taylor har et kapitel til mænd, hvor der beskrives rigtig mange ting der kan gøres UDEN at bruge pikken. Til MEGET stor glæde for kvinderne.
Læs evt det.

Jeg har da haft et par kærester med en lille tissemand.
Den ene var en virkelig god elsker. Han havde for ekesmpel trænet sig i at holde den oppe i LAAANG tid. Brugte sine hofter og bevægelser på helt andre måder, og brugte fingre, tunge og mund uovertruffet.
Var han ikke blevet en dum skid, ville jeg stadig have været med ham.

Du må skrive noget mere, hvsi vi skal hjælpe

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 06-04-08 11:56

I skulle have set DR2 i går aftes

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-04-08 14:29

Fortæl noget mere... Hvad var der på DR2

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 07-04-08 14:46

Læs mere her:
http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Udsendelser/lørdag/2008/04/25115109.htm

Genudsendelse:
13. april 2008 kl. 13:35

Accepteret svar
Fra : sansemotorik

Modtaget 20 point
Dato : 30-04-08 07:35

Jeg så forleden et program med en ung mand med samme problem, som fik det godt med at kontakte Joan Ørting.

For det første skulle ha lærer at sige "pik" i stedet for tissemand"

Dertil skulle han øve sig i at være nøgen foran andre. Bla bade nøgen på en nudiststrand.

Det virkede grænseoverskridende, men han fik det meget bedre.

Vi fulgte ham. Måske du så programmet. Ellers er det værd at anbefale. Desuden kan Joan Ørtings hjemmeside varmt anbefales.

Du kan blive en fantastisk elsker med fokus på din kvinde. Måske du har gode hænder, der evner at sanse og bløde læber til varme kys...

Joan Ørting sender løbende nyhedsbreve ud. I et af dem står der:

Du er én stor pik!
Når jeg er ude og snakke med folk, spørger jeg altid kvinderne, om det er størrelsen det kommer an på.
På Færøerne spurgte jeg også, og ud af 500 personer svarede 5 ja! Resten rystede på hovedet.

Det er skægt, at nogle fyre tror det er de dér centimeter nede mellem benene, der er afgørende for deres seksuelle formåen. Helt ærligt!
I bund og grund er det lige meget om du har en stor eller lille - Hele kroppen er jo én stor pik!

Når du slikker hende i armhulen er din tunge en pik. Når du slikker hendes håndflader, når du kradser hende i hovedbunden og laver bølgende bevægelser med hele din krop, så er du én stor pik. Hele erotikken, din energi, din næse, din hånd, dit ben, er meget mere pik end de 17 cm, der sidder og stritter nede mellem dine ben.

Det er ikke nok for en kvinde at blive penetreret i skeden af 17 cm. Vi vil penetreres af hele dit væsen, dit nærvær og din opmærksomhed... og vi vil penetreres dybt ind i hjertet! Vi vil have det hele - over det hele!

Det er mere mændene, der går op i det med størrelsen. De står nede i omklædningsrummet og sammenligner sig, og tjekker hvem der har det største ”gevir”.
Men vi kvinder tænker ikke sådan. De kvinder der gør, har prøvet for lidt. De er ikke blevet penetreret i hele kroppen.
Kvinder elsker at blive gennem-elsket af hele dit væsen, dine øjne, din mund, dine støn. Dét er erotik. Dét er pik!

Så drop centimetermålet, og kast dig ud i hed elskov med alt hvad det indebærer!

Joan

Lykke og held til dig. kh Marianne

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 18-05-08 21:42

Som svar på dit spørgsmål.

så er det ikke hvad andre syntes men hvordan du har det med det.

Jeg tror aldrig du vil blive tilfreds med dig selv selvom du finder en der ikke har noget imod dit størrelses problem eller hvis der er 1 million mennesker der har det på sammen måde.

men der er hjælp og hente du kan købe diverse ting for at få den til at vokse eller ligne.

jeg ville gå ind på www.bluesilk.dk der kan du helt sikkert købe noget der vil gavne dig!

Kommentar
Fra : dinmor2610

Dato : 22-05-08 13:14

læs mere på www.sexlinien.dk eller på www.scor.dk :')

Kommentar
Fra : dinmor2610

Dato : 22-05-08 13:21
Godkendelse af svar
Fra : super28

Dato : 23-05-08 16:40

Tak for svaret sansemotorik.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 30-06-08 18:49

Du har en lille pik og hvad så ?
Du får ik nogen anden så lær og lev med den og kom ud og knep nogen kællinger.
FISSE

Kommentar
Fra : Ascended

Dato : 20-11-11 10:54

så en dokumentar film om hvorfor kvinder kan komme ind og udvendigt.. den formodede teori var at mandens størrelse svinger meget .. en mindre vil stadig ku tilfredsstille en kvinde udenpå.. dvs. klitorisen ... så gør det du kan for dig selv og sæt fokus på kliten så hun oss får noget ud af det