/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Poseløs støvsuger
Fra : pedroso
Vist : 1397 gange
20 point
Dato : 22-03-08 19:10

Jeg er på udkig efter en støvsuger med hepa filter. Jeg har læst de tidligere indlæg, og også kigget lidt på nettet, og konklusionen er vel at har man gulvtæpper eller husdyr så er de poseløse ikke så gode. Men jeg har ingen af delene, så mit spørgsmål er om ikke en poseløs med hepa filter vil være lige så god som en med pose? Jeg overvejer en exido 240 004:

http://www.flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=3613

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-03-08 20:44

Vi har en Dyson poseløs med Hepa filter. Den er god når der har været en vovse på besøg.
Lidt besværlig at tømme, og det foregår udendørs.
Jeg bruger en gammel støvsuger til at rense den.
Tømmes hver 3. uge

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-03-08 00:35

Vi har også Dyson...synes det er den bedste på markedet til prisen.

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 23-03-08 07:45

Vi har fugle, hund og kat, så vi behøver en ordentlig støvsuger.
Vi har en "Kærcher" med Motrofilter, Hepa filter.
Den er vi tilfredse med.

Kommentar
Fra : creamcheese

Dato : 23-03-08 09:30

Jeg har en Electrolux "twin clean, cyclonic 13M xxl reach, med washable hepa filters, 1800 watts." Den er god.....men.....har du overvejet en robot støvsuger? Min kæreste fik én i julegave, kun 2000 kr. koster de i dag......en Roomba......rigtig god til hundehår.......den børster snavset op i en lille beholder, som skal tømmes efter en omgang, meget nemt og effektiv.

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 23-03-08 11:25

Tak for svarene. En robotstøvsuger tror jeg nu ikke kan komme ind i hjørnerne eller mellem stolebenene.

Men jeg synes ikke rigtig jeg har fået svar på mit spørgsmål. Er der ingen som har erfaring med begge typer når der ikke er tæpper?

Da jeg er ny her på stedet må jeg sige at jeg ikke helt forstår pointsystemet. Skal jeg acceptere alle jeres svar eller kun et af dem? Og hvad sker der når jeg accepterer, lukker det så for flere svar???

Annuller spørgsmålet
Fra : pedroso

Dato : 25-03-08 21:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål