/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
FLV to AVI.
Fra : Jesper_wood
Vist : 798 gange
100 point
Dato : 14-03-08 15:58

Hejsa,

Har nogle .FLV filer jeg gerne vil have over på .avi filer.

Har prøvet de første 15 link på google men det virker ikke/ eller ikke gratis.

Kender i et program ?

Kommentar
Fra : gril

Dato : 14-03-08 16:10

her der der et par stykker gratis programer http://en.softonic.com/search/free-flv-converter

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-08 16:23

Hej

Her er en gratis

Citat
Download videos from YouTube, Google Video, MySpaceTV and many others
Allows you to access YouTube videos for which you need to be 18+ years of age
Converts video for Ipod, Iphone, PSP, Cell Phone, Windows Media, XVid and MP3
Provides the ability to cut and select the output quality of converted videos
Uses the FFmpeg engine to convert the videos
Plays videos downloaded in Flash
Extremely easy to use

http://youtubedownload.altervista.org/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 14-03-08 16:31

Kan ikke få den den der freeze til at virke.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 14-03-08 16:37

Programmet Super er gratis og kan omdanne dine flv filer (og mange andre filer) til næsten hvilken som helst format, prøv den, det virker: http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Encoders-Converter-DIVX-Related/SUPER.shtml

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 14-03-08 16:39

Har fundet www.zamzar.com men ved ikke om det virker endnu.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-08 16:41

Zamzar virker men er det ikke lidt en omvej at omdanne online ? Måske har du en mega hurtig forbindelse ?

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 14-03-08 16:47

10mb / 1,5 mb

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 14-03-08 16:55

www.zamzar.com tænker endnu, derfor ved jeg ikke om det virker. Men hvis det gør er det da super.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-08 18:06

Hvis Zamzar stadig tænker, så burde du overveje Super

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-03-08 08:31

Brug super som o.v.n siger den kan konverterer flv til
de fleste formater uden problemer.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-03-08 08:38
Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 16-03-08 07:30

Tak for svaret o.v.n..

Zamzar blev færdig, tog dog meget tid.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-08 11:52

Selv tak, Super er bare Super, jeg foretrække at have programmer og værktøjer på computeren, i stedet for online tjenester