/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Se formler i Excell
Fra : kimsdk
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 12-03-08 13:17

Nogen der hved hvordan man kan se formler i MS Excell?
Det skal kun være enkelt, udvalgte formler, så man skal kunne vælge fra celle til celle hvor man vil have vist formler og hvor man vil have vist resultater af formler.

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 12-03-08 14:27

Nej, jeg bruger aldrig formler i EXEL.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 12-03-08 15:00

Citat
Nej, jeg bruger aldrig formler i EXEL.

Og hvad kunne det svar så lige bruges til overhovedet ?????

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 12-03-08 16:23

Under vis sætter du v ud for formmellinje
så kan du aflæse formlen for den celle du markere

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-03-08 16:31

Gå til Funktioner, Indstillinger, arket Vis og afkryds feltet "Formler" i den nederste del af arket til venstre.
På denne måde vises formlerne på skærmen og på udskriften ved valg af dette.

Kommentar
Fra : elli58

Dato : 12-03-08 20:01

Der findes nogle rigtig hæfter ( bøger) fra Libris som kan købes for ca. 60-70 kr. i de fleste boghaldler - men kan også lånes på bibliteket.
Den hedder føglende og er let at går til :

Formler og funktioner i Excel
Af: Sardar Khalsa

Sådan bruger du Excels funktioner
Dataopslag, statistik, lån og meget mere
Typiske fejl og cellebeskyttelse
Dækker både Excel 2003 og 2007

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 13-03-08 06:58

hejdu58 & pallebhansen; Det var jo netop det jeg sagde, at det ikke var alle formler der skulle vises! Kun nogle af dem, og formellinien nederst kan jeg jo ikke skrive ud!

Ja, der findes masser af bøger om emnet. Kunne også gå på Microsoft.dk. Det var bare hurtigere, at spørge her. Men tak for svaret alligevel.