/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvordan afinstallere program
Fra : EA_HS
Vist : 2582 gange
200 point
Dato : 11-03-08 01:58

Hvordan afinstallere jeg ”gl. genstridige” programmer,

For det meste er der ingen problemer med at afinstallere
i kontrolpanel/tilføj/fjern programmer, i min win. XP. !

men nu har jeg fået problemer, med et par programmer,
som ”nægter” at blive afinstalleret,..
det ene er adobe acrobat reader,.. ! når jeg forsøger at afinstallere
en gl. version,.. får jeg beskeden ”ude af stand til at afinstall.”
grunden til at jeg vil afinstall. den gl. version, er at jeg vil opdatere til
version 8,. ! … når jeg prøver det får jeg beskeden,..” der ligger en gl.version,..
afinstall. den først, …. Osv,..

det er nogenlunde det samme med musikprogrammet ’Cubase studio 4’
det er ved at være rigtig irriterende……..
så,… er der en KANDUER der kan hjælpe ?
mvh. EA_HS

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-03-08 02:12

Prøv at se på adobes hjemmeside om der ikke er hjælp at finde til afinstalering.
Ellers mail dem og spør.
Du har vel registretet dit program ve adobe.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-03-08 02:34

Citat
Du har vel registretet dit program ve adobe
man skal da ikke registre Adobe Reader, for at fjerne med Tilføj og fjern programmer skal du have lukket alle de processer som kører af det pågældene program, højre klik nede på nederste blå bjælke og klik på Jobliste, marker linjerne som har noget programmet at gøre, for eksempel en opdaterings tjeneste, og klik Afslut proces, derefter skulle programmet kunne fjernes, en grovere og sidste mulighed er at slette program mapperne i Programmer og så rydde op (fjerne ugyldige registreringer) i registrerings databasen bagefter

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 08:12

Du kan evt. også fjerne det i fejlsikker tilstand

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 08:15

Det er jo nok som ovn siger fordi de er aktive altså ligger ov venter opstartede det kan du jo også slukke for ved at skrive msconfig i kør i vinduet der fremkommer kan du under fanebladet start slukke for dem ved at fjerne flueben

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-03-08 08:16

sørg først for at programmet ikke kører i joblisten -

fjern i tilføj/fjern programmer -

gå derefter i start - kør - skriv regedit - du kommer nu ind i registreringsbasen - klik på HKEY_LOCAL_MACHINE og find mappen med adobe - højreklik og slet

slet så alt i internet explorer og genstart maskinen - derefter går du i stifinder - finder mappen med adobe og sletter den - genstart igen

der kan være rester du kan finde under start - søg - alle filer og mapper og slet dem - genstart

MEN hvorfor bruge adobe ? Du kan med foxit reader installere et program der kan det samme og mere til og fylder mindre og ikke er så tung i betrækket som adobe reader

http://www.pcworld.dk/download/77/1493

Kommentar
Fra : kj

Dato : 11-03-08 09:05

Slet det i stifinder, og brug Regcleaner til at fjerne det fra rgistreringsdatabasen. RecCelaner kan du søge i Google.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 11-03-08 09:47

Jeg har været ude for noget lignende, blot med Comodo Firewall
Jeg fik dengang 2 svar som jeg sender med.
Hvis forslagene fra de andre ikke viker kunne du evt. prøve at modificere mine svar til Adobe Reader
Det første svar jeg fik er her

Citat
No problemo dude......... heres how

1. Comodo destroys the links to WINSOCK
2. Comodo leaves behind running services
3. Comodo forces your system to use their problem child CAVEMLSP.DLL, this Dynamic link Library is the MOTHER of all defective DLL's. it is a wolf in sheeps clothing

Personaly if it were me, I would have offered a Force UNINSTALL within 24 hours of first hearing about this problem... But I have a feeling COMODO does not want to offer any method to uninstall. I have been around for 20 + years and I have been through a lot of BETA's is a very bad BUISNESS idea to not offer a manual instruction set to delete their mess.
Very irresponsible on their part...

Removal
Regedit:
Make sure you make a copy of the REG file.

1. Delete all references to COMODO in the REG file
2. Reboot
3. Down load WINSOCKXPFIX.exe from Major GEEKS web site
4. Run WINSOCKXPFIX.exe Force it to complete
5. Reboot.
6. Go to Services, you will find there is still one service running, change its statis to Disabled.

This will disengage CAVEMLSP.dll from the LOAD up, and also redirect pointers to use WINSOCK in the reg file

det andet svar er her

Citat
Lad os prøve. Det kan ikke udelukkes, at du får nogle fejlmeldinger undervejs. Dem ignorerer du bare:

For at kunne se alle filer og mapper, gør du dette http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/mappeindstillinger.htm (Når du er helt færdig, så husk at stille indstillingerne tilbage).

Så gør du dette:

1. Klik på "Start" - Vælg "Søg".

2. Klik på linket "Skift indstillinger".

3. Klik på "Skift søgefunktioner for filer og mapper"

4. Sæt prik i "Avanceret" og klik OK.

5. Klik på "Alle filer og mapper"

6. Klik på "Flere avancerede indstillinger"
Sæt flueben i de tre øverste.

Genstart i fejlsikret. Hvis du ikke ved hvordan så kig her (Scroll ned til "Sådan får du adgang til fejlsikret tilstand") http://kimludvigsen.dk/tips-windows-fejlsikret.html

Gå i Start -> Kør og i søgevinduet skriver du services.msc og klikker ok. Find denne service: Comodo Application Agent (CmdAgent). Dobbeltklik på den. Hvis den kører, så klik stop. Under Starttype vælger du deaktiveret. Klik anvend og ok hele vejen ud.

Gå i Start -> Søg og lav en søgning med søgeordet comodo. Slet de mapper der kommer op ved søgningen.

Slet denne fil: C:\WINDOWS\system32\drivers\cmdmon.sys

Genstart til normal tilstand.

Hent denne fil http://sptlarsenserious.googlepages.com/fjerncom.zip Pak zipfilen ud og dobbeltklik på den indlagte regfil. Kvitter for regdatabasen.

Genstart maskinen.

Kør gerne en rensning med CCleaner, for at fjerne diverse genveje og rester http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=42 (Kør "Renser" og "Register").

Så burde Comodo være væk.

Hvis Comodo stadigvæk viser sig i sikkerhedscenteret, hvilket er en Windows bug, så gør dette:

Gå i Start/Kør, skriv services.msc og klik OK.

Find servicen Windows Management Instrumentation. Højreklik på denne, og vælg STOP.

Find nu den mappe som hedder wbem. Den ligger i Windows/system32. I denne mappe lokaliserer du mappen repository. Slet mappen repository.

Gå nu i services.msc igen. Find servicen Windows Management Instrumentation igen. Højreklik på denne, og vælg START.

Genstart maskinen, og Windows Security Center er nu nulstillet.

hvis det ikke virker er her nogle flere forslag

Citat
Eraser 5.86a
Works with Windows 95, 98, ME, NT, 2000, XP (32/64),Vista (32/64), Windows Server 2003 and DOS. It works with any drive including IDE, SCSI and RAID, and CD-RW's.

Erases Files/Folders that were only previously 'deleted'.
Erases Network Files, Floppy Disks, CD-RW, DVD-RAM, DVD-RW

Appears as an 'Erase' option on the Context Menu of Windows Explorer and Recycle Bin.
www.heidi.ie/eraser/download.php

og endnu et

Citat
Slet de genstridige filer
Nogle gange bliver man mødt af en fejlmeddelelse når man prøver at slette en fil. Det er disse filer som Unlocker kan "låse op", så de kan slettes. Unlocke er gratis, og lægger sig i pop-up menuen når man højreklikker på en fil.
Hvis der er en fil eller mappe man ikke kan slette på normal vis, så højrelklikker man blot på den, og vælger Unlocker. Herefter kommer der et nyt vindue frem, og i det vindue vælger man "Unlock". Herefter kan man slette den genstridige fil eller mappe.
Skulle være bedre end ligende programmer,men som ikke kan det samme som unlocker eller også koster de penge
Er til:for Windows 2000 / XP / Vista
ccollomb.free.fr/unlocker/#download

leob

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 11-03-08 15:44

Tak for alle svarene,..
desværre er der ikke noget der har hjulpet,..
joblisten er lukket,… alt andet er lukket.!!
div. fejlmeldinger kan jeg vel ikke gøre noget ved,?

o.v.n. det har jeg gjort,..

Sunowich,… hvordan fjerner jeg det I fejlsikret tilstand,..?
når jeg starter i fejlsikret tilstand, er det stort set det samme,
ang. Adobe acrobate reader,..
fik dog tilsyneladende afinstalleret ’Cubase Studio 4’,..!
men efter opstart i normal tilstand, er det præcis det samme, (er der stadig)

Kj. Der er intet i stifinder eller reg.basen (jeg kan ikke finde noget)

merit,… det ser tilsyneladende rigtigt ud, (der lå en mappe ’adobe',..)
den har jeg fjernet, det ændre dog intet,..
men du skriver også,… fjern IE 7,… mener du i stifinder/programmer/IE7,.. ?
det lyder lidt betænkeligt,..?
hvordan installerer jeg så IE7 igen,..?

leob,… det er muligvis udmærket,
tilsyneladende findes der en del ’materiale’ på Engelsk,..
men det er ikke velegnet, når man (som mig) ikke er perfekt til Engelsk,
slet ikke ’teknisk Engelsk’

og ’Unlocker’ kan jeg ikke bruge,.. da der ikke er nogen rester
af nogen af programmerne,..
(jeg kan ikke finde nogen stifinder/programmer/dokumenter osv.)

Ang. adobe acrobate reader
I kontrolpanel tilføj/fjern programmer,… ’ligger’ følgende,
adobe acrobate reader 3.01
adobe acrobate reader 4.0
adobe reader 8.1.1 Dansk

alt hvad der har været muligt at finde, der minder det mindste om
’adobe acrobate reader’)
har jeg fjernet, (samtlige filer,.. mapper,.. programmer mm.)
når jeg søger med ”SØG” finder den :
’setup adobe acrobate reader (i papirkurv )’

(papirkurv er nu tømt)

når jeg forsøger at afinstall. adobe acrobate reader 3.01
fremkommer popup ruden UNINSTALL, med beskeden :
unable to locate the installation log file ‘H:\Acrobat3\reader\deIsl.1.isu’
uninstallation will not continue.

når jeg forsøger at afinstall. adobe acrobate 4.0
fremkommer popup ruden UNINSTALL, med beskeden :
unable to locate the installation log file ‘H:\programmer\fælles filer\Adobe\
acrobat 4.0\nt\Uninst.isu’.
uninstallation will not continue.

når jeg forsøger at afinstall. adobe acrobate 8.1.1
fremkommer popup ruden ’tilføj/fjern programmer’ med beskeden :
Denne programpakke kunne ikke åbnes. Kontroller om programpakken
Eksisterer, og om du kan få adgang til den, eller kontakt programproducenten
For at kontroller, om dette er et gyldig windows Installer-programpakke.

når jeg forsøger at afinstall. programmet ’Cubase studio 4’
fremkommer popup ruden Windows Installer med beskeden :
(insert the Cubase studio 4 disc and click ok)

Når jeg indsætter dvd,en til programmet, kommer popup ruden :
Windows Installer, med beskeden :
the path” cannot be found, verify that you have acces to this location
and try again, or try to find the Installation package ‘Cubase Studio 4.msi
in a folder from which you can install the product Cubase Studio 4.

+ der kommer en popup,.. :
Install. Kilden for dette produkt er ikke tilgængelig. kontroller om kilden
findes, og om du kan få adgang til den

såvidt jeg kan se, skal jeg altså finde en afinstalleret fil (som jeg jo har slettet)
og geninstallerer programmet der,..?
men når jeg forsøger at geninstallere programmet, får jeg beskeden :
kan ikke installeres fordi der ligger en gl. /tidligere version,
fjern gl. /tidligere version, !!!
det er jo det jeg ikke kan,… og så kan jeg starte forfra osv. osv.

hmmm,.. det var så (lidt) om det,..
er det indviklet,… ? (eller er det bare mig der er noget galt med)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 16:10

Så må du en tur i på www.spywarefri.dk og lave en hijack this fil Så kan de hjælpe dig med at fixe det

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-03-08 20:05

prøv lige at lave en genvej til programmerne og højrekllik - egenskaber - find placering - og slet så resterne der evt ligger

og nej jeg skrev intet om at fjerne ie7

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-03-08 20:08

glem ovenstående - enten skal jeg have kaffe - briller eller i seng

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 20:17

Jamen øhhh så sov godt da

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-08 20:38

Hej

Prøv at kigge her

Citat
When I try to update and install Adobe Reader 8, it will not install, get message it can not remove existing Adobe Reader.
If I use program uninstall to remove get message "this patch package could not be opened".
How do I remove this so I can use Adobe Reader again?

Download, install, and then run the Windows Installer CleanUp utility.
You will get msicuu2.exe utility here:
http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exe

You problem has been discussed here:
http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=330497

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-08 20:40
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-03-08 02:18

Det lyder som en opgave for EasyCleaner den sletter alle rester efter programmer, når du har hentet og installerer programmet, så foreslår den selv dansk sprog, fremover bør du bruge EasyCleaner til fjerne programmer, øverst på programmet klikker du på en knap Tilføj/fjern den åbner samme liste med programmer som du har i Kontrolpanel Tilføj og fjern programmer, først markerer du det program som skal afinstalleres, når det er overstået klikker du på Slet, så er den pist væk, også i listen i Kontrolpanel, bagefter kan du rydde op ved at klikke på Register og på Find, så finder EasyCleaner alle ugyldige registreringer, der er sikkert mange første gang, men du kan rolig klikke på Slet alle, aldrig mere besvær med at afinstallere programmer, men selvfølgelig skal du lige sikre dig at programmet ikke er aktiv (kører i Jobliste) før du kan afinstallere, der kan være nogle få rester i program mappen i Programmer men de kan slettes uden problemer, slet hele mappen ikke kun indholdet, og så lige et link til EasyCleaner: http://www.snapfiles.com/get/Easy-Cleaner.html du kan læse mere på udviklerens hjemmeside, selvfølgelig kan den også hentes der, men jeg synes siden er lidt rodet og download link er svær at finde: http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm lidt nede på siden er der 8 billeder som du kan klikke på og se nogle af funktionerne på engelsk, men bare rolig den du henter har dansk indbygget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-03-08 02:27

OMer
Citat
først markerer du det program som skal afinstalleres
så klikker du på Afinstaller
Citat
når det er overstået klikker du på Slet
de 5 ord mellem citaterne mangler i mit indlæg, du skal først afinstallere bagefter slette, hvis du får en fejl meddelelse eller der bare ingenting sker når du klikker på Afinstaller, så er programmet fjernet og du klikker på Slet, der spørges du om du vil slette programmets registringer, det vil du så du klikker Yes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-03-08 02:33

En mere mulighed med EasyCleaner, du kan klikke på Startop og derinde slette de programmer som ikke skal starte sammen med computeren, du sletter ikke programmet, det du sletter er starten sammen med Windows, så du behøver ikke at bruge msconfig for administrere hvilke programmer som skal starte sammen med Windows

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-03-08 00:55

O.V.N. jeg har prøvet dit forslag m/easy clean, (faktisk har jeg snart prøvet alt)
tilsyneladende virker det fint,.. det ”fjerner” div. programmer,.
ihvertfald inde i ’easy clean’

Når jeg vender tilbage til den ”rigtige” tilf./fjern progr.
ligger programmerne adobe + cubase der dog stadig,
de har dog ændret sig,.. nu mangler den lille ”rude” (redig./fjern)

jeg har pløjet alt igennem for evt. rester af programmerne,
dokumenter, filer, mapper, programmer, redigeringseditor mm.
tilsyneladende er alle rester af adobe + cubase, væk,..!

men de må stadig være et eller andet sted på computeren,
når jeg prøver at geninstallere cubase, fra install. dvd.en,
får jeg beskeden,… ”der ligger en tidligere version,… fjern denne først,”
(og når jeg forsøger at opdatere ’cubase’, så får jeg beskeden, :
installer programmet,… !!! )

noget lignende med ’adobe’

et eller andet sted har jeg læst at ’adobe’ ikke fungerer sammen
med ’Mc Afee’,…. så det har jeg også forsøgt at afinstallere, (u/held)

jeg har også installeret, og afinstalleret ’Cubase’ på min gl. PC.
u/problemer,.!

Sku’ måske lige sige at det er en ny computer jeg har fået
’sammensat’ og samlet hor Bj.trading computers,
(no name) men består af :
CPU AMD Athlon 64 X2 5200+ B
Socket AM2 – Aarwolf MY – 0038
64 MB grafikkort (Onboard-shared RAM)
Sempre 400 W BD-400CTP 12 CE TÜV PFC
200 GB Samsung 7200 rpm 8 MB SATA2
Lydkort M-Audio Audiophile 24/96 (asio driver)
Styresystem Windows XP home sp2

alt hvad jeg kan komme I tanke om, er opdateret,!
jeg kunne jo ”bare” slette alt (geninstallere Windows)
bruge ’Foxit Reader’ (som virker udmærket),… i stedet for
’Adobe Reader’ og så er alle mine ”problemer løst”,.. ?

men det er jo ikke den bedste løsning,…?
1. så finder jeg jo ikke årsagen til det nuværende problem,
2. hvornår kommer det så evt. igen, ?

Hvis det hjælper noget,… ligger der nogle screen shoots
af ”fejlene” på : http://vst4upc.googlepages.com/div.fotos

computeren er naturligvis scannet for div. virus, mm.
og mit virus/spam filter skulle være temmelig godt :
(F-secure, fra stofanet)

EA_HS

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-08 01:26

Har du også prøvet at klikke på Register i EasyCleaner ? Og slettet alle ugyldige registreringer

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-03-08 01:48

Ja,.... (der var et par hundrede stykker)
men det hjalp heller ikke,.

ska' jeg mon ha' fat i en ekspert,.. ?
og hvor finder man sådan en,.. (der er billigere end en ny pc.)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-08 02:01

Der er brugere her på Kandu som kan hjælpe dig, det er jeg overbevist om desværre har de ikke bladet sig, en mulighed kan være at lægge en HiJackThis log herind, jeg er ikke ekspert i noget som helst, men måske er der nogle muligheder som vi har overset, læs her om hvordanm det er Kandu som er brugt i eksemplet: http://sptlarsenserious.googlepages.com/hijackthis læg særlig mærke til det som er indrammet i rødt, det er stl_s her fra Kandu som har lavet guiden, desværre er han ikke aktiv med disse logs længere

Kommentar
Fra : leob

Dato : 14-03-08 02:11

Jeg kan ikke se, om du har prøvet milt 2. citat fra 11.3 9.47?
Det ser ud for mig, som det faktisk er samme problemstilling
Du skal istedet for at lede efter en comodo service vælge KØR og skrive services.msc og leder efter en adobe service (og muligvis også Cubase, men nok ad 2 omgange)
Linkene fra mit 2. citat er her til direkte brug
Husk at back-uppe regdatabasen m.v. først
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/mappeindstillinger.htm
http://kimludvigsen.dk/tips-windows-fejlsikret.html
hvor der står Slet denne fil: C:\WINDOWS\system32\drivers\cmdmon.sys men du skal lede efter noget med adobe istedet for cmdmon.sys (som er Comodos)
http://sptlarsenserious.googlepages.com/fjerncom.zip
http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=42
leob

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-03-08 02:22

jooo det ligner ihvertfald noget for vidrekommende,..
noget i retning af 'horoskoptydning',..
men hvem kan tyde det ?
og hvad koster det ?
har du nogen erfaring med det ?

Kommentar
Fra : leob

Dato : 14-03-08 02:26

mht HiJackThis kan det hentes på
http://www.spywareinfo.com/~merijn/programs.php
hvorefter man kører det efter anvisningerne og returnerer til til et forum i
http://www.spywareinfo.com/

Der er sikker andre, som på dansk kender et sted, hvor man kan undersøge en hijackthis forespørgsek, men jeg kan ikke umiddelbart finde dem

Jeg er dog ikke sikker påå, at denne metode hjælper. Som diu kan se herunder, er hijackthis mere beregnet til malware
http://en.wikipedia.org/wiki/HijackThis

leob

Kommentar
Fra : leob

Dato : 14-03-08 02:32

.. så fandt jeg alligevel et andet sted
HiJackThis
På disse hjemmesider kan man gratis få checket en "HiJackThis"- log (nu hvor www.malwarecheck.dk ikke gør det mere). På hovedsiden er der flere interesante ting om malware. Jeg kender ikke mere til firmaet end dette:prevx.com | Owner: Prevx Ltd, United Kingdom, Exchange HO, Milton Keynes | Server location: United Kingdom
www.prevx.com/hijackthis.asp
www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm
leob

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-03-08 03:15

Det var da sjovt nok,….
det er min ”gl. lærerinde” (fra aftenskole kursus edb) 3-4 år siden
Annette Overgård (Særdeles Nydelig Dame,… ;)
boede i Hundslund v/Horsens
Spywarefri forum,… arb. de gratis,. ?

der er vist rigelig læsestof til et par timer,.. (mindst)
det må jeg ha’ studeret nærmere, ser ud til der er håb forude.
indtil videre,
tak for hjælpen,

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-08 03:44

Ja de arbejder gratis hos Spywarefri jeg er bruger der, og fik for nylig renset min computer for en trojaner måske skulle du lade eksperterne derinde prøve at hjælpe, nu hvor ingen af vores løsniger kan bruges: http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-08 03:47

De tager dog mod frivillige bidrag til at holde siden kørende, og som de skriver, du får den samme hjælp om du støtter eller ej: http://www.spywarefri.dk/kontaktmm.htm#stoet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-08 07:51

opret dig som bruger her

http://www.spywarefri.dk/forum/

følg denne vejledning

http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm

indsæt loggen i dette forum under nyt emne

http://www.spywarefri.dk/forum/forum.asp?FORUM_ID=15

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-08 07:53

leob - pas på med at anbefale de hijackthis til brugere der under normale omstændigheder ikke kan læse dem - desuden er de temmelig usikre - lad eksperterne om det (spywarefri.dk er dog ok når loggen lægges ind til behandling)

Kommentar
Fra : leob

Dato : 14-03-08 09:02

miritdk
Det er jeg med på, men hvad mener du med
Citat
der under normale omstændigheder ikke kan læse dem - desuden er de temmelig usikre - lad eksperterne om det

Er en hijackthis ikke den samme "log" uanset hvem der modtager den?
Fortæl lidt mere, please
Grunden til min første URL var, at jeg ikke kunne finde den danske nu sti-s er hørt op - jeg halvsov åbenbart
leob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-08 09:11

leob - jeg mener at almindelige brugere generelt ikke skal forsøge at rette til med hijackthis selv - men lade eksperterne om det - for eks spywarefri.dk. Det er trods alt heller ikke nok de fleste gange da rigtig mange grimme ting kan gemme sig for hijackthis så der skal tages skrappere metoder i brug

det er rigtigt at stl_s (ikke sti_s) ikke løser logs pt - men du kan finde hans hijackthis her:

http://sptlarsenserious.googlepages.com/HJT-sfx.exe (direkte download) ... det er for i øvrigt den spywarefri.dk bruger også så jeg forleden

EH_HS undskyld der lige gik lidt smalsnak i tråden