/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Leverandør til webshop
Fra : JubazKan
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 10-03-08 10:55

jeg har i sinde at åbne min egen webshop, men hvor finder jeg en sikker leverandør? Jeg er næsten ligeglad med hvilke produkter det drejer sig om bare der er noget omsætning i det. Jeg sys ikke det er til at finde leverandører på nettet, eller er et bare mig der søger forkert?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-03-08 11:11

Det er nok ikke den bedstee måde at starte en webshop på.

Det er altid en god start at vide lidt om det man handler med, så kunderne kan vejledes.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 11:37

Du må da ligesom vide i hvilken retning du søger er det knappenåle eller elefanter ??

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 10-03-08 12:08

Hvis man ikke ved, hvad man søger, finder man det ikke, det er logig for burhøns.

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 10-03-08 17:46

Jamen jeg er snart ligeglad med om det knappenåle elefanter eller burhøns

Jeg ved godt at det er "den omvendte måde" at starte en webshop på. Men hvorfor ikk springe ud i det? Jeg har modet på det.... Som sagt bare der er noget omsætning i det..

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 10-03-08 18:40

ja undskyld jeg siger det , men med den indstilling kan det kun gå galt
med den holdning du kommer med viser du kun at du ikke har forstand på at drive en forretning som en webshop er , og den vil hurtigt lukke igen , og du vil stå med et tab

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 19:30

Du må sku da ligesom have noget du interesserer dig for så start med det som udgangspunkt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-03-08 01:54

Hva så har du fundet på noget interessant at sælge ??

Kommentar
Fra : Assist4dogs

Dato : 31-03-08 18:11

Hej

Ikke fordi jeg synes at du SKAL vælge en slags produkter du vil sælge.
Men da jeg skulle finde en leverandør søgte jeg på det produkt jeg manglede på goggle.
På den måde fant jeg to levenrandør på det produkt jeg manglede.
Så jeg tror at du skal søge på selve produktet...

Håber at det kan hjælpe dig lidt.

Hilsen Anita

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 07-04-08 20:45

Jeg er ved at gå igang med et ikke-MLM baseret projekt. Kontakt mig, hvis Du er interesseret, da jeg ikke er interesseret i at reklamere her.