/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fejlmelding
Fra : overture8
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 04-03-08 06:50

hejsa .

Har lige et spørgsmål som jeg håber at der er en der kan hjælpe mig med...hver gang explorer bliver lukket ned kommer denne besked

MSNBhoPump: iexplore.exe - Programfejl

Instruktionen ved "0x01391ea8" refererede hukommelse ved "0x0139ea8". Hukommelsen kunne ikke "read".
Klik på OK for at afslutte programmet

Hvad kan jeg gøre for at den ikke kommer igen?

Mvh Michael Nørregaard

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 04-03-08 07:10

Måske kan du bruge dette tips,til at hjælpe med dit problem

http://www.kandu.dk/Tip13136.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-08 07:14

aldrig en god ide at fjerne fejlmeddelelser så man ikke ved hvad der sker og risikerer flere fejl og en pc der går i sort

overture8 har du MSN Search toolbar ??? - i så fald prøv at afinstallere den fra tilføj/fjern programmer og kør almindelig vedligehold på din maskine.

Husk også at køre dine sikkerhedsprogrammer.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 04-03-08 09:18

prøv at læse dette
http://www.officehelp.in/643437/msn-memory-error
fra Microsoft MVP - MSN Messenger/Windows Messenger, Associate Expert
leob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-08 10:09

jaja leob gentagelse kan måske fremme forståelsen

Kommentar
Fra : leob

Dato : 04-03-08 10:16

ja, men det er da rigtigt.
Jeg syntet blot, at overture8 skulle have det direkte (fra MSN ?)

leob

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 04-03-08 10:17
Kommentar
Fra : overture8

Dato : 04-03-08 15:11

jeg har prøvet at gøre spm skrevet med at ændre i fejlrapportering men det har altså ikke hjulpet og kan heller ej se nogen steder i tilføj/fjern at der er noget der hedder MSN search toolbar

Kommentar
Fra : leob

Dato : 04-03-08 15:56

prøv at gå i VIS i browseren og vælg VÆRKTØJSLINIER. Den burde være der med et checkmærke ud for. Fjern mærket

leob