/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Ang.Mit tidligere tip i dag
Fra : dior
Vist : 613 gange
10 point
Dato : 01-03-08 15:08

Her er jeg så startet på min nye hjemmeside:
www.mismissemor.mono.net:O))

Kommentar
Fra : dior

Dato : 01-03-08 15:13
Kommentar
Fra : dior

Dato : 01-03-08 15:14

Undskyld..Tastefejl!!
www.mismissemor.mono.net

Kommentar
Fra : dior

Dato : 01-03-08 15:16

Hvis i vil se de to billeder jeg har lagt ind,skal i bare klikke på BIMSE.For at se billedet i større format:Klik på billedet

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 01-03-08 15:17
Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-08 15:20

dior

Du skal i adresselinien højreklikke ... kopier .... sæt ind, så slipper du for "tastefejl"

Men et godt tip du gav i dag

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 01-03-08 15:21

Tak for svaret ans.Du er mere opmærksom/klog end jeg

Kommentar
Fra : dior

Dato : 01-03-08 15:24

Har du selv været inde og lege på siden?Den er rimelig nem,selv om den er på engelsk..Indtil videre har jeg kun lært at sætte billeder ind

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-08 15:26

jamen der er babyen jo, hvor er han dejlig.

Hvordan går det hos dig, er din mors arm ok igen?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-08 15:26

Nej det har jeg ikke, men den hjemmeside er meget anderledes end 123.

Jeg håber du får glæde af den og vil da kigge ind en gang imellem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-03-08 15:30

Du får da en forklaring på dansk http://www.mismissemor.mono.net/

Kommentar
Fra : dior

Dato : 01-03-08 15:40

Citat
jamen der er babyen jo, hvor er han dejlig.

Hvordan går det hos dig, er din mors arm ok igen?
Ja,han er simpelthen vidunderlig
Jeg sendte moren hjem forrige mandag tror jeg det var,så er så småt ved at finde mig selv igenMen hun rigede for sent til lægen for at få en tid så gipsen kunne komme af.Så nu bliver den først fjernet på onsdag.Hvis hun havde været lidt mere vaks,var den blevet fjernet i går

Kommentar
Fra : dior

Dato : 01-03-08 15:44

Citat
Nej det har jeg ikke, men den hjemmeside er meget anderledes end 123.

Jeg håber du får glæde af den og vil da kigge ind en gang imellem
Uha,mind mig ikke om hjemmesiden 123..Jeg har jo en hjemmeside på Komputer for alle.Og inden d.31/3 skal den netop flyttes over på 123..Jeg har prøvet,men kan sgi ikke finde ud af det,selv om der står i bladet hvordan man skal gøre!Jeg ville være ked af at miste det jeg har lavet,så måske stiller jeg en masse nye spørgsmål herinde en anden dag om det emne.Der er nok andre end mig der skal have deres hjemmeside flyttet

Kommentar
Fra : dior

Dato : 01-03-08 15:46

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Du får da en forklaring på dansk
Ups ja,det har du da ret i

Kommentar
Fra : dior

Dato : 02-03-08 01:45

Endelig tror jeg at man nu kan se de 9 billeder jeg foreløbig har sat ind:
www.mismissemor.mono.net