/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Siemens Scenic S
Fra : boplads
Vist : 356 gange
100 point
Dato : 21-02-03 14:09

Har for nylig fået ét stk Siemens D1332 bundkort med tilhørende kabinet fra en Scenic S ( i845 ) men uden disk/diskette/cdrom.

Problemet er at konnektoren på bundkortet til floppy drevet ikke er en standard type ( eller så er det en ny standard ). Konnektoren ligner mest af alt de konnektorer der bruges til at anbringe de ultratynde nylonkabler med indstøbte ledere.

Er der nogen der ved hvilket kabel/stik der skal bruges og hvor det muligvis kan opdrives ?

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 21-02-03 18:40

Jeg står også med det samme problem!!!