/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hjælp og support i xp
Fra : faldsled
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 29-02-08 22:32

Jeg har formateret min hardisk og installerret igen, det eneste jeg ikke kan få til at virke er genvejstaster til "hjælp og support i xp", hvad går der galt?

Kommentar
Fra : leob

Dato : 01-03-08 00:14

Jeg forstår ikke helt, hvor du mener den tast burde være?
Hvis du trykker START og vælger KONTROLPANEL ligger den nederst i den venstre kolonne
(evt skal du først trykke VÆLG OGSÅ rubrikken frem)
leob

Kommentar
Fra : leob

Dato : 01-03-08 00:26

... og den ligger da også direkte i højre kolonne i START-vinduet
leob

Accepteret svar
Fra : leob

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-08 00:29

... og hvis du vil, kan du med højre musetast trække ikonet fra START vinduet ud på skrivebordet
Undskyld jeg skriver ad flere gange - jeg er ike helt vågen
leob

Godkendelse af svar
Fra : faldsled

Dato : 01-03-08 15:54

Tak for svaret leob.men det er den som ikke virker, når jeg åbner alle andre sider og trykker hjælp, får jeg kun mulighed for hjælp til den side