/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Sti adressekartotek Outlook
Fra : egoland
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 29-02-08 20:40

Min PC gik ned, og jeg skiftede hardisken. Jeg kan kan stadig få fat i den, så nu vil jeg gerne rede adresse-katoteket i outlook. Men hvor ligger det? PS: Konen rykker hovedet af mig, hvis jeg ikke finder det!!!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-02-08 20:43
Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 29-02-08 21:01

http://www.kandu.dk/Spg115613.aspx#1302526

Dine e-mails på den gamle elektronhjerne ligger her :
C:\Documents and Settings\"brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
i filerne outlook.pst og archive.pst
Filerne er skjult, så du skal ha' slået "Vis skjulte filer og mapper" til og slået " Skjul beskyttede operativsystemfiler" fra i Denne Computer - Funktioner - Vis
Kopier filerne og vælg importer filerne i din nye Outlook.
Gambrinus

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 29-02-08 22:09

Hvordan importere, gambrinus? Det er ikke lige en mulighed jeg kan se. I filer>importer/eksporter kommer der nogle muligheder frem, men hvis man lægger de gamle filer på skrivebordet, hvad gør man så?

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 29-02-08 22:27

Gå op i dit adressekartotek og inporter dem

Godkendelse af svar
Fra : egoland

Dato : 29-02-08 22:51

Tak for svaret Gambrinus. Det med det ene kartotek, men ikke med det andet. Pudsigt. Men det vigtigste blev redet.