/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Fra : Bonnie84
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 24-02-08 13:32

Jeg kan ikke finde ud at point systemet.
Ved ikke hvordan jeg finder frem til mine point

Kommentar
Fra : Trolden3390

Dato : 24-02-08 13:35

har skrevet det til diq i dit Privat indlæg gå ned i brugersytemet . og så i pointsytem

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-02-08 13:35

har du læst her om pointsystemet
http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-02-08 13:35

Har du læst her: http://www.kandu.dk/PointRules.aspx der er lidt forklaring

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-08 13:44

Bonnie84

I din profil, der kan du se, hvor mange ledige point du har. De point kan du bruge til at stille eller købe svar for.

Da du er "almindelig" bruger kan du ikke optjene superpoint, som kun kan bruges til at deltage i den månedlige konkurrence.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-02-08 13:45

Dine egne point kan du se oppe ved siden af din brugerprofil øverst til venstre, når du er logget ind

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-08 13:46

Ups

Citat
De point kan du bruge til at stille eller købe svar for.

Der skulle stå "De point kan du kun bruge til at stille spørgsmål med eller købe svar for"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-08 13:47

Træk et nummer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-02-08 13:48

Nå der er kokke nok her ellers så bare sig til

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-08 13:51

Mon ikke Bonnie84 undrer sig over ikke at have fået point tilskrevet i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg117429.aspx

Men som alm. bruger kan du ikke optjene superpoint.

Kommentar
Fra : Bonnie84

Dato : 24-02-08 13:53

jeg har fundet ud af at jeg kun har 3 point

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-08 13:54

Bonnie84 - du er ikke alene..............................det er der mange der ikke kan finde ud af.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-02-08 13:57

Nu får du jo 20 point for hver dag du logger på herinde så om et stykke tid har du jo flere igen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-08 13:58

Du skal logge på kandu for at få tilskrevet 20 ledige point, men det kan kun lade sig gøre 1 gang om dagen.

Hvis du ikke logger på, så får du ikke de ledige point.

Desuden har du brugt 100 point på dette spørgsmål, de bliver fratrukket dine ledige point med det samme, som du stiller spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 24-02-08 16:51

Det drejer om at modtage disse omylte point.
Hvordan lokker man sig på?
Det vil jeg gerne vide!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-08 16:56

Citat
Wesper01

Dato : 24-02-08 16:51

--------------------------------------------------------------------------------
Det drejer om at modtage disse omylte point.
Hvordan lokker man sig på?
Det vil jeg gerne vide!

Hvordan er du selv kommet "på"

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 24-02-08 17:04

Kære "ans", jeg lokker mig ikka på!
Mem hvordan får jeg så beskeden: Du er ikke lokket på, derfor skal du frst lokke dig på!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-08 17:10

Du får 20 point når du er logget på.
Når du kan skrive på Kandu så er du også logget på.
Der uddeles kun 1 X 20 point hverdag til hver profil.

Her kan du se dine point (det er kun bonnie der kan se det)
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=260341
Det vises oppe ved den røde kegle.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-08 17:20

Citat
Wesper01

Dato : 24-02-08 17:04

--------------------------------------------------------------------------------
Kære "ans", jeg lokker mig ikka på!
Mem hvordan får jeg så beskeden: Du er ikke lokket på, derfor skal du frst lokke dig på!

Den besked får du jo fordi du ikke er logget på. Men i dette spørgsmål. der har du da ikke problemer.

Eyvind

Læg nu lige mærke til at det er Wesper01, som deltager i dette spørgsmål, der ikke kan finde ud af at det med at være logget på eller ej.

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 24-02-08 17:31

Nu prøver jeg igen, måske er jeg nu lokket på?
Må man stille gåder?
Og hvordan gør man så det?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-08 17:36

Citat
Wesper01

Dato : 24-02-08 17:31

--------------------------------------------------------------------------------
Nu prøver jeg igen, måske er jeg nu lokket på?
Må man stille gåder?
Og hvordan gør man så det?

Det må du da godt, du opretter bare dit eget spørgsmål, evt. i kategorien vitigheder

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 24-02-08 17:37

Jeg har måske lyst til at fortælle en historie, men dette er måske ikke den rigtige kanal?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-08 17:41

Wesper01

Brug denne side http://www.kandu.dk/groupfind.aspx og find den kategori du vil stille et spørgsmål i. Klik på kategorien. Så får du at vide, hvad du skal gøre.