/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15049
refi 14168
dk 5455
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
Kan ikke sende email
Fra : BerndJ
Vist : 869 gange
300 point
Dato : 22-02-08 10:23

Har skiftet min internetforbindelse fra TDC-bredbånd til TDC 3G-opkobling (via USB-modem). Nu kan jeg ikke sende emails, men modtager uden problemer. Det har formentlig noget at gøre med udgående post-server (SMTP) ??? MEN - den står jo i forvejen asmtp.mail.dk, altså TDC's server.

Har forgæves forsøgt at få hjælp fra TDC-hotline og i TDC-butikken hvor jeg har købt modemet.

Er der nogen som har forslag til udgående server??? Eller skyldes problemet noget andet?? HVAD? På forhånd tak for hjælpen

 
 
Kommentar
Fra : peet49


Dato : 22-02-08 10:26

Prøv at sætte op til ASMTP istedet, de skifter af og til emailservere.

Kommentar
Fra : Jimmy17


Dato : 22-02-08 10:27

Det skyldes ikke modem, for har selv sådan et ud over mit tdc abb.
Hvad har du i udgående server?

Det skulle gerne være asmtp.mail.dk

Kommentar
Fra : valde.


Dato : 22-02-08 10:30

Prøv igen at ringe til tdc e

Kommentar
Fra : Jimmy17


Dato : 22-02-08 10:31

Ellers kontakt Tdc hotline på 80808047

Kommentar
Fra : WinXPeter


Dato : 22-02-08 10:35

Har du sat flueben i "Serveren til udgående post kræver godkendelse"

Kommentar
Fra : mikkelbach


Dato : 22-02-08 10:48
Kommentar
Fra : refi


Dato : 22-02-08 10:51

Jeg VED at TDC igen er begyndt at bruge SMTP.MAIL.DK.....

Så prøv lige at slette dit A - så virker det sikkert.....

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 310 point
Dato : 22-02-08 10:54

Jeg har haft et lignende problem, og et løsningsforslag ligger måske i tråden fra dengang:

http://www.kandu.dk/Spg109413.aspx

Du skal et stykke ned i tråden, hvor jeg beskriver den løsning, som virkede hos mig = det berømte flueben + et tryk på OK.



Held og lykke...!

Kommentar
Fra : peet49


Dato : 22-02-08 10:58

De bruger stadig begge dele, så det er enten asmtp eller smtp

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ


Dato : 22-02-08 13:25

TAK for hjælpen, Ysseven.

Det fungerer med min email-konto hos TDC! FINT!!

MEN jeg / vi har også en email-konto hos arrownet - og der fungerer det desværre ikke, selvom jeg har skrevet de samme oplysninger vedr. udgående osv.. Kan du også hjælpe her?? Eller andre??

Kommentar
Fra : Ysseven


Dato : 22-02-08 13:32

Tak for point...!

Når du skriver, at du har skrevet de samme oplysninger, er det så nøjagtig de samme som hos TDC - eller har du skiftet TDC uf med arrownet?

Jeg har 3 forskellige mailadresser (mail.dk, gmail.com og en i vores bebyggelse), og de virkede "straks" alle sammen.

Men måske skal du prøve at genstarte din maskine? Det kan jo gøre mirakler!

Eller spørge din udbyder/arrownet? Har desværre ikke andre/bedre forslag.

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177424
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407903
Brugere : 218877

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste