/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
UPS ? det gjorde ikke ondt.
Fra : klummen
Vist : 539 gange
220 point
Dato : 22-02-08 03:58

Andre KAN_______
Og UD med klumme_n

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 22-02-08 06:55

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-02-08 08:13

hmmmm

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-08 08:14

Hva snakker du om ????

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-02-08 09:09

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 22-02-08 09:44

Har du født??

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 22-02-08 11:29

Tror klummen keder sig, og gerne vil have kontakt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-02-08 11:55

. Hvad har du gang i ????

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 22-02-08 12:44

Jeg tror, at Klummen lider let af hypokonderi, og har været hos lægen, som insisterede på at tage en blodprøve, og det er den, som klummen slet ikke kan forstå ikke gjorde ondt. Jeg er selv en pivskid,og bryder mig heller ikke om at blive stukket, men hvis det ikke er det,det drejer sig om, så står jeg lige så uforstående, som alle andre, og må konkludere,a tklummen bare keder sig.Eller måske slog hans/hendes kæreste op med hende/ham, og det gjorde heller ikke ondt, hvilket tyder på at forholdet var dysfunktionelt til at begynde med.
Teorier, dem er der nok af, selv jeg kan komme med 20 mere, men keder jer sikkert allerede,så hvis ikke klummen giver lidt flere oplysninger, må jeg konkludere, at han bare har en trist/kedelig dag.-MVH, Tina

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-08 16:04

Hvis det er den anden klumme så tror jeg ikke helt at det er rigtigt for han er vist ikke længere ude end på Bornholm

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-08 19:54

Ganske rigtigt se blot her http://www.kandu.dk/tip17595.aspx der ville de ikke have ham