/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Køb af billige bærbar.
Fra : gade22
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 20-02-08 20:01

Hey med dig.

Er på jagt efter en billige bærbar til hende den gamle (mor) ;) til omkring 2500-4000 kr. hun skal bruge den til at skrive, billeder, og være på nettede. Der skal bare være trådløst net på den. men det er der vel på de fleste bærbar. Har i nogle forslag.?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 20-02-08 20:12

Der er i øjeblikket vældig mange bærbare til salg.
Vælg en fra en kendt butik, det går fint!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 20-02-08 20:13

fotex.dk der får du hvad du betaler for

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-08 20:18

Her kan du selv "bygge" din bærbare, men til os ældre bør det være 15" (widescreen er ikke nøvendigt)
Det nemmeste styresystem er nok XP, for dig som skal hjælpe - altså hvis du ikke selv har Vista kørende.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-02-08 20:20

Her kan du sammenligne priser/kapacitet på bærbare
http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=48

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-08 20:23

Du vil nok også gerne ha' adressen:
http://www.zepto.dk/Shop/Default.aspx
peg på 3215W value > og så på prisen > tilpas > nu kan du vælge hvad du vil ha.

Eller Her:
http://www.zeptoeksperten.dk/

Fields og Fisketorvet har dem stående så de kan ses.

Kommentar
Fra : gade22

Dato : 20-02-08 20:51
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-08 21:07

Jo - den er da ikke så tosset.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-02-08 21:17

Her der der den model som Eyvind henviser til.

http://www.zeptoeksperten.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=rscns2HCmk

3813,25 med det hele. 1 GB ram, trådløst net og den kører fint. inkl. XP home dog ex. fragt.

Den kører fint, min datter har selv en så den kan du roligt købe. Hun har haft den i ca 6 mdr. og den har ikke lavet nogen fejl endnu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-08 21:35

Og så følger alle drivere med på CD...............ikke osse Fijala.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-02-08 21:41
Kommentar
Fra : hvterp

Dato : 20-02-08 21:57

hej du får lige endnu et link til en billig bærbar , http://www.edbbiksen.dk/shop/asus-f5rl-ap033c-13041p.html

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-02-08 17:21

jeps alle drivere følger med på cd og ikke bare på en partition på harddisken.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-08 17:28

Så holder jeg på Fijala's Zepto - selvom du så selv lige skal installere.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-04-08 00:57

Har du fået købt en så luk spørgsmålet eller spørg noget mere