/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mangler Driver....
Fra : Tr4nE
Vist : 772 gange
50 point
Dato : 19-02-08 22:42

Hej

Jeg har formateret min pc og mangler en driver til mit grafikkort det er et
ATI Radeon Xpress 200M (RC410M) og så ville jeg hører om der er en af jer herinde der har et link hvor jeg kan downloade den? det skal værer til xp pro 32bit. Jeg har prøvet at tjekke ati´s hjemmeside ud men uden held. Jeg har brugt et program der hedder "everest home edition" til at finde frem til hvad kortet hedder men inden jeg formateret min pc der stod der at det er et ATI Radeon X1100 Series, så der må jeg indrømme jeg er blevet lidt lost !?!?!?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-08 22:59

Måske du kan finde driveren her http://www.driverworld.dk/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-08 23:00
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-08 23:06

Du kan også kører denne driveragent hvis du har tillid til den http://driveragent.com/?PHPSESSID=nd9mjorhejc9pgjrud2lph07t0

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 19-02-08 23:24

Hej
Hvad med her
Citat
ATI Catalyst: A free software suite for ATI Radeon graphics that helps improve PC performance by increasing overall stability and providing innovative new features. The latest Windows XP drivers and software for the Radeon range of ATI graphics cards.

http://www.filehippo.com/download_ati_catalyst/

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : Tr4nE

Dato : 19-02-08 23:51

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-08 00:01

Det var så lidt