/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
spørgsmål
Fra : piaskov
Vist : 479 gange
25 point
Dato : 19-02-08 21:13

Godaften derinde
Jeg leder efter nogle svar der er givet herinde for ca. 14 dage siden. De er jo naturligvis ikke på de 10 sider jeg kan få frem nu. Ved nogen om det er muligt at " hente " dem frem på nogen måde ??

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 19-02-08 21:14

Kan du huske hvilket emne, det omhandlede?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-02-08 21:23

søgefeltet ude til højre.....skriv et stikord eller to...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-08 21:30

Hvis det er dig der har givet svarene eller du er med svarende i dem kan du trykke på din pipfugl og komme i din egen profil og trykke på historik og der trykke på involverede og se de spørgsmål du er med i

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-02-08 21:30

Oppe til højre i søgefeltet kan du vælge kategori område og evt. skrive:

piaskov+etuniktord+enandenbruger og så søge

Får du for mange resultater, kan du i den nye søgning som fremkommer søge mere præcist.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-02-08 21:34

Mit søgefeldt er til venstre, men jeg har heller ikke splittet min menu.

piaskov

Hvis du selv har deltaget i spørgsmålene, så kan du i din profil se det du har været involveret i.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-02-08 21:52

Jeg har ikke deltaget i svarene. Men det omhandlede renovering om ombygning af gammelt hus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-02-08 22:00

Husker du noget om det, der skulle ombygges/renoveres ?

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 25 point
Dato : 19-02-08 22:14
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-08 22:15
Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 19-02-08 22:36

Tak for svaret Sunowich. Det var det jeg ledte efter.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-02-08 22:45

Takker og bukker var lie inde og byde på en mp4 merer på 4 gb og fik den til 270 kr skidegodt egon

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-02-08 09:48

Det glæder mig du fik det