/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
8 x doal core pentium
Fra : trille2009
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 18-02-08 22:36

Hej, jeg sidder og spukulere, nu da der har været eksplosiv fremgang Intel teknologi især med deres
Pentium serie, seneste med Xeon Dual 2 Quad proccesor.
er det muligt at vi for at se en Pentium eller xeon Dual2 med 8 core, istedet for 4 core, og måske
16 core i en chip i frewmtiden.
hvis der kommer en 8 eller 16 core pentium chip vil den kunne udkonkurere playstation 3 ?
hvor mange core kan man proppe i en chip ?.

Håber også at der kommer et Geforce grafikkort til pcèn der lige så hurtig som Playstation.

Jeg har hørt på internettet at man kan købe et PCI indstikkort med Cell proccesoren til pcèn, er det
rigtig ?

jeg har også hørt at, Apple ovejer at gå over til Cell processoren i deres Mac computer.

Kommentar
Fra : merde-igen

Dato : 19-02-08 00:12

Når det kommer frem__det kommer.
Men du kan garanteret IKKE bruge NOGET som helst
fra din nuværende puter
+ PRISENNNNNNNNNNNNNNNNNN