/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point forsvinder
Fra : Josph
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 18-02-08 18:30

OK den blev lidt for lang filmen, men er der andre der har et svar på hvorfor ?

Det kørte første dag at jeg fik 20 point
Så i en peride virket det ikke, men så virket det i 5 - 10 dage
men nu virker det ikke, ved ikke om det er fordi der står 200 point
på kontoen, men den vil ikke gå over 220 ?

Hilsen Josph

http://www.myupload.dk/showfile/1701145b18.avi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-02-08 18:39

Der har for nye kandubrugere været problemer med at få de daglige 20 point siden ca 1.12.07

Mange har skrevet til teamet bag kandu, så måske det en dag vil lykkedes for dem, at få orden på det igen.

Du kan også selv skrive til teamet, så kan det da være....

Adr. til teamet, finder du ude til venstre, kontakt kandu.dk

Velkommen til

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-08 18:42

Jeg tvivler på at brugerne på kandu kan ikke gi' dig et konkret svar.

Fejlen er hos kandu, men det er ikke til at få dem til at svare.

Det har intet med dine point at gøre.

Jeg ved kun at flere brugere, der er blevet oprettet fra ca. midten af december 2007, har problemer med point.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-02-08 18:50

20 point pr IP adresse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-02-08 18:54

dr_dem, mange har jo IP adr. der ændres hver gang pc'en har været slukket, så det kan vel heller ikke være forklaringen???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-08 18:59

Nok en DEL af forklaringen.....

Tror den nu både bliver tjekket IP og mail....

Det bremser EN DEL dobbeltprofiler, men er næppe problemet for nye brugere (hvis de vitterlig er nye)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-02-08 19:00

får 20 point klikker videre mister 20 point sådan er det

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 18-02-08 19:01

Det er jo komplet uforståeligt.
Tror du ikke, at katten er syg i hovedet?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-02-08 19:03

Citat
Det er jo komplet uforståeligt.
Tror du ikke, at katten er syg i hovedet?

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : guddaRap

Dato : 18-02-08 21:09

jeg blev kandu bruger c1 12/12 og har haft præcis de samme oplevelser som dig. Blev lige så glad da jeg så at probelmet var væk de 5- 10 dage som du også snakker om, men nu er det kommet igen ja.... ak ak ak ak ak kandu

Accepteret svar
Fra : bamseh

Modtaget 100 point
Dato : 19-02-08 14:34

jeg er også en af dem der var rigtig glad for at lære kan du at kende, men nu forstår jeg ikke spor

Godkendelse af svar
Fra : Josph

Dato : 23-02-08 06:30

Tak for svaret bamseh.

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 23-02-08 07:46

Også jeg må erkende at det hele bliver mere og mere Uforståeligt!