/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
CDRW-brænder
Fra : pulser
Vist : 408 gange
81 point
Dato : 17-02-08 00:22

Min Packard Bell computer er udstyret med en CDRW brænder.
Denne CDRW brænder har voldt mig en masse kvaler.
Jeg har indstillet min computer på en sådan måde at den efer et stykke tid går på stand by dvs. efter at pauseskærmen har stået og flimret med nogle forskellige flyvende objekter som jeg har indstillet den til. Nogle gange har jeg jo lyst til at bruge computeren igen og jeg går hen og bevæger musen og sætter på den måde computeren væk fra stand by stillingen og trykker ok for at gå ind og bruge den igen. Nu sker der imidlertid nogle gange det specielle at min CDRW skuffe står og blinker, og der fremkommer et lille cd-icon på skærmen som også blinker lidt. Jeg prøver at åbne CDRW skuffen, men dette er ikke muligt, hvilket gør at jeg er nødt til at lukke totalt for computeren og tænde igen for at det skal stoppe med at blinke. nogle gange må jeg tænde og slukke op til 3 gange før det holder op med at blinke. medens skuffen står og blinker virker computeren ikke som den skal. (når jeg siger at skuffen blinker mener jeg naturligvis den lille lysprik der er placeret lige under skuffen). Kan nogle mon hjælpe mig med dette store problem?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-08 08:05

Lad være med at bruge BÅDE pauseskærm og STANDBY.......

Det forvirrer den åbenbart.....

KUN en af delene....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-02-08 09:00

Mystisk.

Til tider driller pauseskærme og standby, som refi nævner. Men den der episode har jeg aldrig tildigere hørt eller set.
Du kunne jo prøve at slette driveren til drevet. Så bliver den geninstalleret automatiskved næste start

Kommentar
Fra : pulser

Dato : 18-02-08 00:00

Jeg glemet at sige at min cdrw brænder også kan begynde at blinke ud for skuffen når jeg bare har startet computeren op, men ok det lyder umiddelbart at være til at det kan være lidt af hvert der gør det. Måske kan det som Mystisk siger være at jeg skulle prøve at slette driveren til drevet.
I guess i have to think about it.
hilsen pulser