/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
Lukkning af dos -vinduet
Fra : MatrixRevolution
Vist : 719 gange
50 point
Dato : 15-02-08 15:37

Hey.. hvornår er det og hvorfor er det at dos -vinduet nogle gange lukker hurtigt ned. Det er vel fordi at programmet bliver kørt og så lukker det efter kørsel.

Hvis man åbner et dos -vinduet gennem CMD i /Start /Kør... så bliver dos -vinduet hængende.

Skal programmer i windows altid åbnes via en cmd -promt hvis de skal køre og ikke lukke ned, eller er der et sted man kan kontrollere dette ?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-08 16:03

Som i dit andet spørgsmål....

Du blander nogle ting sammen....

Det du har i Win er IKKE dos.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-02-08 16:40

CMD i kør er et commando vindue hvor du kan køre nogle commandoer, og lukke vinduet.

Visse installationsprogrammer kører også nogle kommandoer i samme vindue og lukker pænt efter sig.

DOS er et selvstændigt styresysten hvor eks. windows 3.11 var installeret i.
MS-DOS (short for Microsoft Disk Operating System) is an operating system commercialised by Microsoft

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-02-08 17:35

Hvorfor hunden 2 næsten ens spørgsmål????????

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 15-02-08 19:56

Du kan lukke Dos vinduet via komandoen "exit", eller ved hjælp af X´ et

Annuller spørgsmålet
Fra : MatrixRevolution

Dato : 16-02-08 15:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Og der var en error, idet jeg skrev det første spørgsmål... så ville være sikker på at jeg ville få stilt spørgsmålet.

Sorry.