/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Vil du have nyt job?
Fra : evil_jew
Vist : 583 gange
50 point
Dato : 19-02-03 21:18

Arbejd hjemmefra og tjen mange penge.
Ønsker du at være din egen chef, så er svaret her: LR Cosmetic.
Du arbejder selvstændigt hjemmefra eller med opsøgende arbejde til private eller firmaer.
Lønnen er helt afhængigt af dig selv.
LR er et MLM-firma der er godkendt af erhvervs- og selskabsstyrelsen i Danmark, dvs. din sikkerhed for at vi er reelle, produkter er testet på mennesker og vi ikke er et pyramideselskab.
Vore produkter er nogle af de mest testede og godkendte i DK.
Handel med let omsættelige kvalitetsprodukter som Aloe Vera, parfumer, make-up, hårprodukter omm.
E-mail for nærmere information på lr-cosmetic@stofanet.dk eller ring uforpligtende på tlf 60669700 (mellem 10 og 22).

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-02-03 21:30

Lr er meget godt hvis man er leder-typen med gode overtalelses-evner.....

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-02-03 21:34

Ikke nødvendigvis...
Jeg startede helt fra bunden uden erfaring og startede langsomt op og fik den hjælp jeg skulle bruge til at finde den rigtige salgsteknik.
Men jeg mener at med bare lidt fantasi og kreative evner så kan man sagtens blive en rigtig god sælger uden at være en ledertype.
Selvfølgelig skal man da have lidt talegaver men det kommer helt af sig selv efterhånden.

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 19-02-03 21:50

"LR er et MLM-firma der er godkendt af erhvervs- og selskabsstyrelsen i Danmark, dvs. din sikkerhed for at vi er reelle"

Øhh ?

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-02-03 22:22

At det ikke er fup og fiduser vi sælger. Det er ikke alle og enhver der kan blive godkendt af dem.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-02-03 22:33

Jeg kender godt LR, og ved at der kan tjenes penge....også mange, men for at tjene de store penge skal man være leder-typen med gode overtalelses-evner.....

Og jeg har endnu ikke hørt negative ting om LR, ud over at "den" lille forsigtige pige er blevet forhandler, men ikke kunne sælge noget p.g.a. ovenstående

Så angående "reel" så må jeg give evil_jew (underligt navn) ret

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 19-02-03 22:40

Vil du dermed konkludere, at alle selvkaber der er registreret i erhvervs- og selskabsstyrelsen er reelle ??

/Thomas

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-02-03 22:42

Det burde de være, men der er da garanteret nogle brodne kar imellem.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-02-03 22:47

Og sikkert også brodne Lr sælgere/managere

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-02-03 22:49

Jeg skal da ikke udelukke der findes nogle af dem også der ødelægger det for andre. Men når det kommer os for øre bliver der også taget kontakt til den pågældende det drejer sig om.
Har du haft erfaring med en sådan da?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-02-03 22:54

næ.....et tip til dig:
Opret sådan noget her som et tip, så kommer der ikke kommentarer med !!!!

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 20-02-03 10:10

Fordi et firma der er godkendt af erhvers og selskabsstyrelsen er der ingen garanti for fup og svindel!
Det med hjemmearbejde,tjen hvad du vil,du bestemmer selv arbejdstiden osv osv.Du skal lige have et lager,
vi skal nok oplære dig og skaf nye sælgere og sælg et lager til dem osv osv osv.
Nok er det mærkevare og markedet er fyldt,men du kan sælge til din gamle mor og far
osv osv, de køber fordi de har medlidenhed med dig.
Bagefter har du en stor gæld!!
Varelageret er kun 20% værd som du kan sælge på et marked.

TEAS

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 28-02-03 16:26

LR er sikkert udmærket, men der er snart for mange forhandlere. Alle kender en der er eller har været LR forhandler, det er lidt som med Tupperware. Prøv noget nyt...Hvis man virkelig skal tjene penge i mange år frem på MLM skal man være med fra starten, som det nye indenfor MLM at sælge tøj. Der køres med str. XS-XXL samt 42/44-60, det vil sige der er tøj til alle, en lækker kvalitet og til rimelige penge. Det er forholdsvis nyt i Danmark endnu og der er ikke så mange forhandlere endnu, nogle steder i Danmark der er ingen som f.eks på Bornholm, så vil man virkelig score kassen og være mede fra starten er det nu man skal slå til.
Information kan fåes via mail: sonderborg@msn.com

Kommentar
Fra : sisemeN

Dato : 08-03-03 14:46

LR er fantastisk !!!
Der findes ikke mange produkter af deres slags, og ej heller firmaer.

Først og fremmest en kommentar til "Reel or not"; Det kommer meget an på -
1) Hvad forhandleren har fortalt, det kan LR desværre ikke gøre så meget ved - mit råd, vær "kritisk" over for forhandleren hvis han lover guld og grønne skove (det er jo ikke forhandlerens/LRs ansvar, men dit, om det bliver en succes eller ej ).
2) Din indstilling til firmaet/konceptet !!!!!
3) Din difination af "reel" !!!!!

Derefter må jeg lige sige, at du behøver ikke at være en "leder type" når du starter. Jeg er selv uddannet elektriker, og på min første dag som lærling kunne jeg altså ikke lave en komplet hus installation efter forskrifterne. Det er bestemt heller ikke hvad LR forventer af dig på din første dag, hvordan skulle du dog det !?!? At der så er flere forhandlere der ikke er deres opgave voksen og lære fra sig, eller arrangere ordentlig "undervisning" til "deres" forhandlere, er igen en sag som LR desværre ikke kan gøre så meget ved. Sidste element er så, igen, din indstilling, hvis ikke du brænder for det, hvordan skulle resultatet så blive ordentligt !?!? Men skal jo gøre sin uddannelse færdig for at få "svendebrevet". !!!!

Sidst men bestemt ikke mindst; for mange forhandlere !?!?!?!? Det er altså noget af en påstand.
1) I Danmark i dag omsættes for et sted mellem 5 og 6 mia. kr. i branchen "personlig pleje", LR har en andel på knap 1 % af dette, hvordan i al verden kan der så være for mange forhandlere !?!?
2) Ikke alle LR forhandlere har LR som fuldtids job, mange bruger LR som bi job/ deltids job / sommer job m.m. Så der er altså mange fuldtids job i LR endnu !!!

Med venlig hilsen

sisemeN

PS. Husk at der kræver stort kendskab til det man udtaler sig om, før man kan vurdere om der er godt eller skidt.
Mød det ukendte med positiv ånd, det kunne jo være at i blev positiv overrasket !!!

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 11-03-03 09:07

Opstartsmanden til LR kosmetik har startet nyt MLM koncept op, samme muligheder og samme betingelser som LR kosmetik, dette er bare dametøj der skal sælges. Det er en god kvalitet og i alle str.
Ingen krav om du skal købe for et bestemt beløb, du bestemmer selv hvor meget du vil lægge i det. Gode indtjeningsmuligheder og mulighed for selv at få tøj til en yderst fordelagtig pris.
Yderlig information kan fåes ved kontakt på mail: sonderborg@msn.com

Med venlig hjilsen
Notatoy

Kommentar
Fra : Mulle73

Dato : 18-03-03 09:46

Hej Notatoy

Jeg kender godt det omtalte produkt, men jeg synes ikke ligefrem man kan kalde det kvalitetstøj!. Vaskede f.eks en lyseblå t-shirt efter vaskeanvisningen... resultat: En stor hvid skjold mit på maven!

Mulle

Kommentar
Fra : Mulle73

Dato : 18-03-03 09:47

Hej Notatoy

Jeg kender godt det omtalte produkt, men jeg synes ikke ligefrem man kan kalde det kvalitetstøj!. Vaskede f.eks en lyseblå t-shirt efter vaskeanvisningen... resultat: En stor hvid skjold midt på maven!

Mulle

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 18-03-03 18:43

Hej Mulle. Hvis det er det samme tøj vi snakker om undrer det mig lidt, umiddelbart er der ikke nogen lyseblå t-shirt i kollektionen. Men hvis du har været uheldig med en vare skal du selvfølgelig gå til din forhandler og få den byttet med det samme.
Hej fra Notatoy.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 18-03-03 21:33

Hej notatoy.
Koster det noget at blive forhandler og hvor mange % tjener du.Er det let at sælge det omtalte tøj.
Tjener jeg noget hvis jeg kan skaffe flere forhandlere.
Hvor mrget tjener du pr.md?
mvh
Teas

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 07-04-03 11:52

Hej Teas.
Det koster ikke noget at blive forhandler. Der er ingen fast, men kun vejledende udsalgspris på tøjet. Typisk tjener man mellem 70-110% pr. del tøj man sælger.
Det er MLM, hvilket betyder at hvis du skaffer nye forhandler får du % af det de køber for, jo flere du skaffer, og jo mere de køber for jo mere kan du tjene. Det varierer meget hvor meget man tjener, nogle forhandlere tjener næsten intet, nogle sætter ikke andre igang, men vælger bare at benytte sig at muligheden for at købe billigt tøj til sig selv, og evt. venner og familie, andre lever af det. Det typiske er nok mellem 500- 5000 kr. pr måned i bonus, dertil kommer de 70-110% på alt det tøj du sælger.
Der er også mulighed for at skaffe forhandlere i andre lande, det er lige startet i Norge, men også Sverige og Tyskland er en oplagt mulighed.
Hvis du eller andre er interesserede i evt. at se noget af tøjet mailer jeg gerne nogle billeder. Send mig en mail på notatoy@msn.com
Undskyld jeg var så længe om at svare, havde ikke set dit indlæg.
Hej fra Notatoy

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 08:54

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Peder_g

Dato : 24-01-05 13:08

Hej
jeg kender udemærket LR og deres produkter fejler ikke noget, men de har (ved ikke om det stadig er sådanne) haft en politik at man skulle sælge for et bestemt beløb for at få sin bonus, og det var ikke altid nemt at opnå det mål, så man kunne bare vinke farvel til bonussen, eller selv købe varer hjem for at opnå det ønskede salg. jeg mener at der er en form for "svindel" med i det, da det ser godt ud at der kommer en sælger og fortæller hvor godt det er gået ham (LR betaler ham sikkert for det). Når man ser på indtjeningen, er den ikke stor i forhold til den indsats man yder. Det kan desuden være svært at skaffe nye homeparties i vestjylland, og når produkterne er drøje, går der lang tid før end ens kunder skal bruge noget nyt, så mit råd er HOLD JER FRA DET