/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
rutebeskrivelse fra Ljusdal (sverige) ti~
Fra : Uffe29
Vist : 696 gange
50 point
Dato : 19-02-03 20:58

Er der nogen der kan finde/lave det....

Der skulle meget gerne være kilometer-angivelse med

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 60 point
Dato : 19-02-03 21:05

Hej Uffe29

Rart at høre fra dig igen. Er du faldet til over i det svenske?

Uffe, denne link, bruger jeg selv altid når jeg skal uden for Danmarks grænser.
Den er supergod og med kilometerangivelse og det hele. Prøv den.

http://www.maporama.com/share/

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : Gaskonen

Dato : 19-02-03 21:06

Det kan jeg da godt hjælpe med. Er i besiddelse af et program, der
kan lave detalierede rutebeskrivelser med kilometerangivelse !

Har du en email så kan du da få ruten tilsendt.

Gaskonen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-02-03 21:18
Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-02-03 21:25

Nej Uffe, det kan jeg godt se. Det er fordi du ikke han angivet en adresse (gade/vej). Du behøver ikke noget nummer.

Prøv igen og se om ikke jeg har ret. Jeg afprøvede serveren lige inden jeg sendte den til dig. Det gør jeg altid. Jeg sætter en ære i, aldrig at sende et "dødt" link.

Prøv nu lige, og vend så tilbage.

Med venlig hilsen
Frank

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 19-02-03 21:37

Gaskonen....tak for tilbuddet

Franksp.....tak for linket, nu virker det dæleme. Ang sverige så er det jævele skønt heroppe, på arbejde går det over forventning....møblerne er på plads, men jeg saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavner familien derhjemme

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-02-03 21:38

og så har jeg fået 1Mbit Internetforbindelse

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-02-03 21:42

Ja, jeg har jo kun købt 512 Mb. Hvad giver du egentlig for sådan en forbindelse om måneden?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-02-03 21:44

Uffe, prøv lige at se. Jeg ligger nr. 3 på top 10 listen. Det har jeg aldrig prøvet og heller ikke troet jeg nogensinde ville opnå

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-02-03 22:07

hehe......zonker er jo også strøget ud

Jeg betaler den "dyre" takst på 300 pr mdr og så må jeg frit downloade op til 100GB

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-02-03 22:36

*LOL* jeg troede du mente her http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp men der er et stykke vej endnu