/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Digital boks satelit/antenne
Fra : vagn2901
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 11-02-08 12:48

Vi har en Denver Digital boks. Den har en scarudgang til tv-et. Vi har også en satelitmodtager Nokia, som også har en scartudgang til tv. Gennem Nokia går også forbindelse til vor antennemast (DR 1 og TV 2).
Vores problem er at tv-et kun har 1 scarttilslutning til modtagelse. Altså må vi vi skifte mellem scarttilslutning til tv-et alt efter hvad vi ønsker at se.
Findes der noget smart udstyr, hvormed vi kan samle begge scartudgange før de tilsluttes scartindgangen på tv-et?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 11-02-08 12:50

biltema.dk har samlestik

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 11-02-08 12:50

Jo da. Du kan jo bare købe en scart fordeler. De kan typisk købes for ca 100 kr.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 60 point
Dato : 11-02-08 12:55
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 11-02-08 13:54

www.biltema.dk
Scartvælger
For tilslutning af flere enheder til tv-apparatet.

Art nr Pris Antal
Dobbelt. For tilslutning af to enheder. 24-037 89,00 kr

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-02-08 18:16

Men Denver Satboksen har vel også en scart indgang hvor du kan plugge recieveren i

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-02-08 22:17

Scart fordelerboksen findes i flere udgaver, med to eller flere stik, lige som der findes en udgave med omskifter, så man også kan bruge den som kopiboks mellem to video/dvd maskiner.

Godkendelse af svar
Fra : vagn2901

Dato : 22-02-08 22:20

Tak for svaret Stouenberg. Jeg har anskaffet en med 3 indgange, men jeg har nu ikke fået det til at virke endnu.