/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Overspille kassettebånd til CD
Fra : ingelein
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 04-02-08 22:54

Hej til de kyndige
Jeg har en stak kassettebånd liggende, som vi bortset fra en gl. B & O afspiller ikke længere har mulighed for at bruge. B & O afspilleren er nødt til at stå sammen med radioen - også en gammel B & O, fordi den ikke har nogen forstærker.
Jeg har for et par år siden overspillet nogle bånd, men kan overhovedet ikke huske andet end at jeg dengang måtte have installeret et lydkort med en "line in" .
Jeg vil være glad, hvis nogen kan fortælle mig hvordan jeg skal bære mig ad nu. Det var mens jeg kørte Win98 jeg sidst overspillede - nu har jeg Win XP.
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 23:04

Hvis du har en line in er det bare at gå igang

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 04-02-08 23:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg burde have set efter emnet under søg. Der er det jo så godt besvaret af mirit, som henviser til en adresse, som fint beskriver emnet.
Hej igen og undskyld ulejligheden
Ingelein

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 23:14

Du kan læse en masse om det i denne tråd
http://www.kandu.dk/Spg114269.aspx