/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Xp lukker ikke ned
Fra : solem
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 03-02-08 10:01

Efter en grundig oprydning på min pc ..( Format c:) vil min pc ikke swelv slukke.. Kører XP . Er der en der kender en løsning på dette ???

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 03-02-08 10:07

Citat
ikke selv slukke
skriver du.
Hvornår vil den ikke selv slukke?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-02-08 10:37

På nogle bundkort :
Start - Kontrolpanel - Strømstyring
Under et af fanebladene er der et punkt, der hedder APM / AMP eller sår'n noget.
Der skal være sat flueben.
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-08 10:42
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-02-08 10:48

Der kan du se.
Det er APM det hedder.
Men det er sørme også tidligt om morgenen at skulle huske sår'n noget.
Gambrinus

Kommentar
Fra : solem

Dato : 03-02-08 10:56

Den vil ikke slukke når jeg lukker ned.... Før format c: gik det smertefrit, men nu her søndag morgen vil man ikke !!

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 03-02-08 11:12

Gå nu lige ind og kig på det link mirit har lagt fra wintip.dk