/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD
Fra : pve
Vist : 831 gange
500 point
Dato : 02-02-08 17:35

Skal bruge en bærbar DVD afspiller til bilen til junior.

Jeg skal bruge en hvor der er to skærme som kan hænge på nakkestøtter. Jeg skal ikke have noget som ikker er i orden og hvor det hele hopper og hakker ved det mindste bump. Endvidere skal det kunne monteres og demonteres nemt.

Nogen der kender til (erfaring) med nogen gode modeller og priser.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 02-02-08 17:50
Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 02-02-08 17:52
Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 17:56

Aldi har også jævnligt tilbud.....

Men ellers er enhver multimedieforretning leveringsdygtig - det er KUN et spørgsmål om HVAD du vil ofre....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 17:58

http://www.soeborg-auto-elektro.dk/auto_dvdskarme.htm

Bedre og nemmere bliver det næppe - men billigt er det ikke....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 18:03

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2887&Grp=&n=10&KundeID

Billigere bliver det næppe - men kvaliteten må komme an på en prøve....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 18:08
Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 18:09

Nogen erfaring ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 18:26

NIX....

Da mine var små fandtes den slags ikke

De fik en malebog og måske en valkmann

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 18:59

Citat
Da mine var små fandtes den slags ikke

De fik en malebog og måske en valkmann
- - ja den går ikke mere, eller dvs det gør den måske nok, men det andet er jo nok nemmere for os (gamle).

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 19:03

Nå ja - der var TV i campingvognen - men den gik jo ikke under kørsel....

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-02-08 19:59

ved jo godt, at du ikke spurgte om børn i bil & aktivering

MEN kan altså ikke dy mig for at give et alternativ, som kan bruges, når junior er blevet træt af DVD´en
http://www.campingferie.dk/2004Design/forumThread.asp?forumpostGuid=140513

rigtig god ferie (håber du får hjælp til at finde den rigtige model)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-02-08 15:19

- har du overvejet bare at snakke med junior? Det kan være ret underholdende for begge parter...

Accepteret svar
Fra : iOliver2

Modtaget 500 point
Dato : 04-02-08 02:27

Jeg skulle mene at det er dette sæt min kammerat har.
http://www.pixmania.com/dk/dk/588361/art/takara/barbar-dvd-afspiller-vic1.html
Der medfølger også monteringssæt, og transport taske til når man forlader bilen..
Den skulle være rimelig nem at pille af, og han har kun haft gode erfaringer med dem.

Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 06-02-08 11:08

Tak for svaret iOliver2.