/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Nordsted1
Fra : ocorner
Vist : 691 gange
500 point
Dato : 02-02-08 17:09

Hvis min tips kunne give 500 point kan din også, i sær hvis du laver den som en tips til alle bruger på Kandu.dk

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 02-02-08 17:13

Herligt med den oplysning, du er sørme dygtig!

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 02-02-08 17:17

Jamen mange tak da Du kan selv lave det tip

For udeforstående drejer det sig om dette http://www.erhvervssprog-online.dk/sprog/ordboeger.htm

som jeg gav til Oconer i en anden tråd

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 02-02-08 17:20

dET VAR ET MEGET FLOT sPØRGSMÅL!
mEN HVOAD SVARER MAN PÅ DET?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-02-08 17:26

- du behøver ikke at svare wesper, det er noget Nordsted og ocorner har sammen...

God weekend til alle, og huske: ignorér MGPis...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 17:30

MG er nu udmærket - em klassiker....

Det sidste vil jeg ikke tage stilling til - så det skyller vi ud....

Godkendelse af svar
Fra : ocorner

Dato : 02-02-08 17:31

Tak for svaret Nordsted1.

dET VAR ET MEGET FLOT sPØRGSMÅL!
mEN HVOAD SVARER MAN PÅ DET? [/CITAT]

Wesper01 ups ja du har ret, det er en problem der kommer med alderen.
D.s.v jeg tror ikke der er en program som kan hjælpe mig med at huske og lave fejl. øv

Citat
For udeforstående drejer det sig om dette http://www.erhvervssprog-online.dk/sprog/ordboeger.htm

Men nu har Nordsted1 lige hjulpet mig igen.

Han er en helt ordbog

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 18:07

Pointfusk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 18:08

Til Ham Der vuf

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 02-02-08 19:06

ååå nu smutter min mis ned i krukken igen snøft.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 20:15

kom ind i mit spørgsmål lige efter dit til mig så kommer jeg ind hos dig øhhh forstår du det ????

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 02-02-08 20:20

Dig først

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 20:34

Jeg snyder dig ikke men bliver fluks beskyldt for det hvis du så ikke kommer ind i min

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 02-02-08 21:13

så slemme er de vel ikke. så må jeg hjælpe dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-08 10:05

Jeg vil gerne have mig frabedt, at der er pointfusk med her....

Do der Sunowantefisk, det hele starter her http://www.kandu.dk/spg116392.aspx