/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ophængning af computer
Fra : Mike_Wazoski
Vist : 676 gange
200 point
Dato : 02-02-08 14:45

Jeg vil gerne hænge min computer op på væggen under mit bord eller under mit computerbord - nogen gode erfaringer eller ideer til hvordan det vil være bedst at hænge computeren op?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 14:52

Der findes TONSVIS af beslag til den slags....

Ethvert byggemarked er leveringsdygtig.....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 02-02-08 14:54
Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 02-02-08 17:10

Men husk, at der skal være plads til luftcirkulation bag computeren, så blæserne kan trække luft til afkøling.
VH
Leif

Kommentar
Fra : Mike_Wazoski

Dato : 02-02-08 17:41

Findes der ikke nogen billigere alternativer end dem fra office-nordic? 800 kroner for en gang bukket metal, der er lige i overkanten ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 17:51

Ja - byggemarkedet - lav dem selv - nu kan du jo hvor "simple" de er....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 18:22

Du køber to vinkeljern og skruer på siden indenunder bordet op mod en endeflade enten hvis der er et skab eller skuffesektion eller på en væg så kan du evt skrue et stykke plade feks mdf elle ande type eller en gammel hylde fra en reol så har du en hylde at sætte den på og at der skal være cirkulation omkring har du jo hørt samt at det er godt at få den så højt fra gulv og dermed støv er en selvfølge

Godkendelse af svar
Fra : Mike_Wazoski

Dato : 03-02-08 23:02

Tak for svaret refi.