/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ny version af Ad-ware free
Fra : leob
Vist : 586 gange
50 point
Dato : 31-01-08 21:55

maxhanklat har fået point for dette tip
Citat
Hvis man er bruger af Ad-wares spywarehunter-program, vil man måske opleve, at den
fra den 01.01.08 ikke kan opdateres, og så ikke virker optimalt.
Man skal hente den. der hedder Ad-aware 2007 her:
http://www.spywarefri.dk/artikler.htm#Ad-aware

Jeg mener det er forkert !!!!!
Sagen er, at Ad-aware ikke længere findes som gratis program. Det man kan hente via ovenståede link er en gammel udgave fra sommeren 2007
--- eller er jeg forkert på den?
leob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-08 22:01
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-08 22:03

ps til ovennævnte og dit spørgsmål - ja du er forkert på den

Accepteret svar
Fra : WinXPeter

Modtaget 60 point
Dato : 31-01-08 22:14

Det er fordi at support på Ad-Aware SE Personal ophører fra 31-12-07, men den gratis er som miritdk siger stadig tilgængelig.

Fra deres hjemmeside:

Please note that, as of December 31, 2007, Lavasoft will not issue new Definitions File updates or provide technical support for Ad-Aware SE. For the latest protection, please update to Ad-Aware 2007.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-08 22:41

jeg vil til gengæld sige at netop ad-aware ikke længere er optimal (hvis den nogen sinde har været det) som freeware

Kommentar
Fra : Webtytte

Dato : 31-01-08 22:52
Kommentar
Fra : leob

Dato : 01-02-08 09:43

Tak for de gode svar. Nu har jeg vist forstået det. Jeg bruger også Spybot ind i mellem.
leob

Godkendelse af svar
Fra : leob

Dato : 01-02-08 09:43

Tak for svaret WinXPeter.