/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
word 2007
Fra : mubbur
Vist : 540 gange
200 point
Dato : 31-01-08 01:31

Hej jeg har et problem med word ,når jeg sender et dok til en jeg kender kan han ikke åbne det ,han har en vers 2003 word og jeg har en vers 2007 word , er der ikke en insstilling som jeg kan gå ind i for at lave det om som jeg kan sende og alle kan åbne det dok som jeg sender,hvis der er en der som ved det send mig lige nogle linjer.
VH Óli

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 31-01-08 01:45

Når du gemmer dokumentet skal du gemme det i formatet .doc istedet for .docx

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 210 point
Dato : 31-01-08 01:46

du trykker på " office " knappen og vælger " gem som " så vælger du " word 97-03 " og så er den i hus.. det samme er gældende for de andre programmer i 07 pakken..

Junior

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 31-01-08 01:48

Hvis du arbejder meget med ligningfunktioner og skal dele dem med andre, så gemmer den dem som billeder og når de så blvier åbnet i 03 versionen, så ser det ikke særlig smart ud..

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 31-01-08 01:58

Ligninger laver jeg i equation.

Der er så mange muligheder.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 31-01-08 02:03

I 2007 hedder det ikke equation længerer.. der har den fået DK navn og hedder " ligning "
Men hvis man så gemmer sit dokument som 97/03 så ser det sq underligt ud..

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 31-01-08 02:05

Det er også nogle gange et problem at ligge den i grafiske programmer fx. In Design

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 31-01-08 02:07

I mon skulle jeg nu først hente equation. Derefter kom værktøjet: ligninger

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 31-01-08 02:13

Hej CCjunior
Tak for svare det var lige det der skulle til ,der er godt at der er nogle flinke pc nørder der er derude som man kan få hjælp fra, forsat en god aften eller nu er det nok nat hos dig kl er bare 22:15 hos mig
MVH Óli

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 31-01-08 02:17

Også tak til alle jer som skrev her på tråden forsat en god dag til jer allesammen

MVH Óli

Kommentar
Fra : leob

Dato : 31-01-08 02:35

Man kan som modtager benytte denne online konvertering fra docx til doc formatet:
http://www.docx2doc.com/
Du kan også updatere med denne fra Microsoft:
Open a Word 2007 document in an earlier version of Word
http://office.microsoft.com/en-us/word/HA100444731033.aspx?pid=CH100626291033
Den virker også på andre olffice programmer
leob