/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Brænder Programmer....
Fra : _AmbY_
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 17-02-03 19:02

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg vil meget gerne vide, hvilke brænder programmer der er bedst at bruge til disse forskellige ting:

§1: At Brænde Fra ''CD til CD''
§2: At Brænde ''Film'' (DivX/vcd/Svcd)
§3: At Brænde ''Musik'' (Mp3/Wav)
§4: At brænde ''almindeligt'' (Lave en blandet CD, med Zip/Dokumenter/Billeder/lyd-filer/og andet Blandet)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Til Jer som ikke har forstået mit Spørgsmål kan jeg lige forklare at: Jeg har lige fået en ny maskine, og til den købte jeg et ASUS 52/24/52-Speed Brænder, men efter som at jeg ikke vil bruge det med fulgte program (Nero-Burn*) Har jeg forhørt mig hos kammerater, det eneste jeg forstod var at det er bedst at have flere forskellige programmer, F.eks: Clone-CD til at Copiere CD'er med BurnProoF..-=(Som om der er noget der hedder det! )=-.. Så derfor har jeg valgt at spørge .o0o(!!! HVAD ER BEDST TIL OVERSTÅENDE KATEGORIER !!!)o0o.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS: For at få ''gode'' karakter så kopier paragraf nummer (§) + Gåsetegns-indhold (''Indold'') til jeres svar,
F.eks:
SVAR:
§1. ''CD-CD'' -=DIT SVAR SKAL STÅ HER=-
§3. ''MusiK'' -=DIT SVAR SKAL STÅ HER=-

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På Forhånd TaK For Jeres/DiT svar..!!

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 17-02-03 19:22

Yo _AmbY_

For at få gode karakterer hos mig, skal du komme med et fornavn..... Men smukt sat op... *LOL*

§1: ''CD til CD'' CloneCD - til kopiering af EGNE produktioner, ikke pirateri!!!
§2: ''Film'' Nero Burning CD-ROM
§3: 'Musik'' Nero Burning CD-ROM
§4: ''almindeligt'' Nero Burning CD-ROM

Nero klarer simpelthen alt - og har hjemmeside på http://www.ahead.de/en/index.html#root

"And this concludes the points from the XXX jury"

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-02-03 19:52

Skal du lave boot-cd er winoncd bedst
Skal du brænde musik er Furio gratis
Skal du kopiere cd-er er clone-cd bedst
Skal du lave covers til er winoncd med program til dette

Men et godt allround program er Nero og bruger du guiden er det ikke så svært

http://www.mkdata.dk/pctutor/software/cdburn.htm er der en lille omtale af
* Nero
* WinOnCD
* CloneCD
* CDRWin
* Furio

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 17-02-03 20:14

Nero er klart det bedste til at brænder cd'er med(efter mine erfaringer)... dog er Clonecd ganske god til at kopi'er cd'er med...

Mvh dr_scooter

ps. hvis du ikke kan "forstå" Nero, så hent et dansk plug-in, på den måde skulle du helst "forstå" programmet...

(Har brændt lidt over 200 cd'er siden efterårs-ferien med nero, og har endnu ikke haft en, eneste fejlbrænding... det har været alt, lige fra ISO, txt, programmer, spil, mpeg, avi, til mp3... så det burde være godt nok til dig også)

Kommentar
Fra : _AmbY_

Dato : 17-02-03 20:18

Mange Tak for jeres Kommentare, men jeg kan desværre se at jeg har glemt at skrive noget, grunden til den lille stjerne (*) ved NeroBurN er til at der skulle have stået en lille vedhæftning til Nero, men den kan da så komme her:

*Jeg vil ikke høre om at NeRoBurN Klare alt, jeg vil på ingen måde Bruge NeroBurN Efter som at da jeg iløbet af en mdr. med nero havde 41% fejlbrændinger af ''almindelige brændinger'' så har jeg valgt at sige ''Nej Tak'' til det produkt!

Og det kan godt være det bare var/er mig der var/er uheldig med Nero, men som sagt: Nej Tak til det program!

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 17-02-03 21:22

_AmbY_

I så fald vil jeg anbefale dig at stille dit spørgsmål et helt andet sted... Både Uffe, dr. scooter og jeg har besvaret spørgsmålet ud fra tekniske betragtninger. Dine fejlbrændinger kan jeg slet ikke nikke genkendende til, selvom jeg nu har brugt Nero igennem længere tid -- mange kammerater bruger det også...

Ved du hvor du i fremtiden kan stille dine spørgsmål: i "/#"()&"(#&" --- og jeg vil sk*de dine fejlbrændinger en lang march. Havde du fortalt dette i dit oprindelige indlæg ville jeg have opfattet dig som useriøs. Jeg vil sk*de Asus-brændere en lang march på den konto. Der er i dette tilfælde tale om en KLAR FEJL 40, og du må gerne citere mig.

CyberDrive 058 er en af de billigste brændere på markedet, og jeg bruger noname discs UDEN EN ENESTE FEJLBRÆNDING.

DKRMNSG*

Vh

Henrik, Slagelse

*DKRMNSG = Som Margerite Viby sagde det: Du Kan Rende Mig Noget Så Grusomt

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-02-03 21:44

Hehe....h_blunck

jeg sad også og spekulerede på om han troede det var guldstykker han ville dele ud

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 17-02-03 21:48

Så kan du lære det _AmbY_ Jeg støtter mig op af h_blunck's Kommentar ang. fejl 40.... jeg tror simpelhen at du prøver at brænder med 52x på nogle bæ cd'er... ellers så er der bare et eller andet galt!!!

vh. dr_scooter

ps. det skal lige siges at de cd'er som jeg har brændt, er købt i Dubai til 0.82 kr./stk.

Kommentar
Fra : _AmbY_

Dato : 17-02-03 21:51

h_blunck

Du kan da bare lukke røven, mit inlæg er meget godt til denne kategori, hvis du virkelig er så snæver-synet, så ville du måske tænke dig om INDEN du skriver noget så komplet ..-=LOIRAEFpSS=-.. Hvis du nu havde giddet at læse hvad der stod, så ville du opdage at jeg 1: Aldrig kritiserede det/eller dem, der bruget Nero.! Kun at det ikke virkede på min brænder..!! 2 Du ville også læse at det ikke er min nye men min gamle brænder der lavede fejl, desuden, så er jeg sku da hamrende lige glad med hvad dine venner bruger!

...mine kammerater bruger det også...

SVAR: Jeg har også kammerater som har haft mange fejl-brændinger med nero, Så STFU med dig du!

PS: Lille ven, Fejlkode 40 ???? STFU Det er sku da umugligt at få den fejl hvis man er prof! Men siden du nævner den, sååååå... ....ja du må jo kende den!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Langt Op I Røven Af En Flad-pandet Spasser Svar

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 17-02-03 21:55

LUK RØVEN _AmbY_

Kommentar
Fra : _AmbY_

Dato : 17-02-03 22:11

klart klart

nu blev de vred var..??

det må jo betyde de indså jeg havde ret! :D

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 17-02-03 22:41

Nu skrev du ligesom at du brugte dit Asus brænder drev... så kan du da ikke bare ændre det til at du nu bruger dit gamle drev... prøv at tænke dig om før du skriver et indlæg!!! SPASSER

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 17-02-03 22:56

Jeg kan love én ting: jeg besvarer ALDRIG mere et indlæg der indholder kommentaren

<citat>
PS: For at få ''gode'' karakter så kopier paragraf nummer (§) + Gåsetegns-indhold (''Indold'') til jeres svar,
F.eks:
SVAR:
§1. ''CD-CD'' -=DIT SVAR SKAL STÅ HER=-
§3. ''MusiK'' -=DIT SVAR SKAL STÅ HER=-
</citat>

Det eneste fornuftige jeg har læst fra forslagsstilleren var:

<citat>
Og det kan godt være det bare var/er mig der var/er uheldig med Nero
</citat>

Op i røven med denne tråd - den er for pessimistisk til at lade den fortsætte. I fremtiden kan han bare formulere hele sit spørgsmål korrekt hvis han vil gøre sig forhåbninger om hjælp herfra.

"PEACE LOVE AND UNDERSTANDING - these three words mean shit to warmongers"

God vind til alle - og tak for støtten.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 18-02-03 09:18

Det er vældigt oplivende at følge en sådan debat,men hvis jeg lige må indsparke en fodnote,jeg havde en Ricoh og brugte Nero burning,og uden at overdrive tror jeg ikke jeg fik een eneste fejlfri brænding,mange af dem min egen skyld da jeg tænkte at berømte Nero må være det ultimative.jeg købte ny brænder,stadig fejl,købte Ashampoo i Tyskl og Easy creator,aldrig een fejlbrænding,så noget kunne tyde på at Nero ikke er så uovertruffen til alle PC er.Jeg har et par
velkvalifiserede bekendtes ord for at med hensyn til PC er der intet der er unikt.Der blev brugt et lidt groft sprog,men noget er der nu om snakken.Mvh Ole

Kommentar
Fra : _AmbY_

Dato : 18-02-03 10:03

§1: Mange Tak Olefabricius!

§2: Jeg har på intet tidspunkt sagdt at det var fejlbrændingerne jeg ville klage/skrive/spørge om, det var kun hvilke programmer! Der var bedst!

§3: Jeg vil sku da skide på hvordan i vil have at man skal skrive et indlæg! Det er MIT Indlæg og kan i ikke tåle det så luk røven!

§4: CA. 38% af de danske (tidligere og nuværende)brugere af Nero har klaget over fejlbrændinger, og der ved skiftet til et andet program! Ud over det, kan man se på ''verdens plan'' at over 54% af tidligere og nuværende brugere har skiftet pga alt for mange fejlbrændinger med neroburn.! Men selfølgelig er det da kun Spassere som du jo kalder OS! Der laver den slags fejl, men selfølgelig kan du ikke tåle at høre sandheden så lige nu sidder du sikkert og tænker... ...nå måske er det rigtigt det han skriver, men fuck det, han skal fandemÆ ikke komme her og lære mig noget!.... ...men ved du hvad?? Jeg tror slet ikke det er mugligt at lære dig noget!

§5: Tag Den din lille fejl-svarende-sure-lort-af-en-neroburnbruger!

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 18-02-03 10:32

§4: Hvor finder man denne statistiske oplysning?

Ole har ret i sine betragtninger - eksempelvis kan nogle HP-brændere bedst leve sammen med Easy CD Creator. Tak Ole

§2: Du skriver nu: "Jeg har på intet tidspunkt sagt at det var fejlbrændingerne jeg ville klage/skrive/spørge om, det var kun hvilke programmer! Der var bedst!"
Igår skrev du kl. 20:18:"*Jeg vil ikke høre om at NeRoBurN Klare alt, jeg vil på ingen måde Bruge NeroBurN Efter som at da jeg iløbet af en mdr. med nero havde 41% fejlbrændinger af ''almindelige brændinger'' så har jeg valgt at sige ''Nej Tak'' til det produkt!"
Kan du selv se hvor selvmodsigende du er...?

§5: Hvem var det der udelod oplysninger fra starten af om sit problem? Vi andre er her for at HJÆLPE - hvorvidt det er muligt at lære noget er en helt anden side af sagen. Jeg tror de fleste af os i søgningen efter oplysninger til folk finder mange NYE ting...

Hvad jeg IKKE forstår er hvorfor du føler dig berettiget til at kassere svar, når du ikke er istand til at se humoren i de svar du får -- hvor er dit fornavn? Det blev der høfligt forespurgt om kl. 19:22. ALLE har fra starten af meldt ud at det var DERES erfaring med brænderprogrammer... Skulle vi ændre mening fordi en statistik (som du ikke engang citerer med en hyperlink) muligvis antyder noget andet?

Henrik, Slagelse

..."Stormagterne er hver for sig som en orangutang, der vrænger ad sig selv i et spejl - og skyder skylden på sit spejlbillede." (Piet Hein)
Den dårlige tone

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 18-02-03 12:00

Til _AmbY_...

Så tror jeg at du bare ikke er særlig god til computere... og derfor vil jeg lige give en lille rettelse: prøv at hente samtlige plug-in's til nero!!! så burde lortet altså virke

Mvh dr_scooter

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 18-02-03 12:05

Hej Brian

Jeg er enig med dig. En af mine kammerater, Frans, havde lidt problemer i starten med Nero og en HP-brænder -- og jeg forsøgte netop at sige det samme. Der MÅTTE være et eller andet med opsætningen. At han så valgte Easy CD et stykke tid er op til ham, men efter vi fik kigget kabler og tilslutninger igennem er hans fejlbrændinger faldet væsentlig, bl.a. også fordi han lærte noget om mediernes skrive-hastigheder...

Jeg er enig i dine betragtninger, og det var faktisk det både Uffe, Dr Scooter og jeg prøvede at forklare "_AmbY_"

Fortsat god dag.

Henrik, Slagelse