/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Trådløs Højtaler til Pc
Fra : Vonna
Vist : 4143 gange
500 point
Dato : 29-01-08 23:52

Hej kandusser Ser meg om efter en trådløs højtaler til min Pc ,den her er den eneste som jeg kan finde
Trådløst Højttaler Sæt
Trådløs audio transmissions system som bruger advanceret trådløs kommunikations teknologi til at levere konstant skarp audio op til 100 meter i det fri og 30 meter gennem vægge og lofter (afhængig af bygningsomstændighederne).
Tilslut senderen til en computer med USB tilslutning(ingen software nødvendig) eller en fortrukket audio kilde (CD, MP3 afspiller) med RCA forbindelsen. Modtageren er integreret i højttaleren. Nyd din favorit digitale musik filer lige hvor du ønsker det.

- Kompakte trådløse højttalere
- USB og RCA indgange understøttes
- 863Mhz
- Strømforsynet med enAC adaptor (IKKE med i pakken) batteri og USB
- Plug & play
- Øretelefon udgang

Sender
- 863Mhz
- Omni direktional
- Variable frequens justering
- Strøm indikator
- RCA indgang understøttes
- USB indgang understøttes
- Kan forsynes med 6V adapter (IKKE med i pakken), 4xAA størrelse batterier eller fra USB

Højtaler
- Stereo højttalere
- Integreret volume kontrol
- Frequens fin justering
- Frequens område: 20Hz-20KHz
- Tunings Øje elektronk (rød for tændt, grøn for korekt tuning)
- Øretelfon udgang understøttes
- Kan strømforsynes med 9V adapter (IKKE med i pakken), 6xR14 (C, baby) størrelse batterier

Enhedens dimensioner: 256 x 179 x 98 mm (vis ikke )har i nogle link til andre trådløse .VH vonna

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 00:07

Hmm ka se at der skal en masse batterier til og så står der nævnt flere adaptore til strøm hvilket nok er pga de bruger en del strøm såe til en enkelt leglighed i haven eller lign men som standart nej tak her for faktisk er de måske ledningsfrie med hensyn til selve højtalerledning men ikke strømledninger såe ka det være det samme Har des ikke noget link bare en mening

Mvh SunoFIsk

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 30-01-08 00:15

Ja det tenkte jeg også at det var en masse batterier man skulle bruge .Håber at der kommer en
som har et link Nå men nu skal der Soves
God nat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 07:27

Hvad med et par trådløse hovedtelefoner - de er nok mere "stabile"

Det du nævner "lyder" som noget opreklameret TVshop gøgl - næppe noget bevendt......

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 08:07
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 08:10

og så lige dem her men det er jo en hel jungle der kan godt stå at der er trådløse i linket uden at de er til at finde http://www.pricerunner.dk/cl/267/PC-hoejtalere?search=&other_hits=92%7C223%7C129%3B%3B%3B&q=pc+h%F8jtalere+%2Ftr%E5dl%F8se&ref=redirect

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 30-01-08 10:13

Et siste forsøg kom så

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 10:21

Nå ku du heller ikke finde nogle i alle de link Det sku da lidt sjovt de kommer ferm når man søger på noget specefikt hmm Nå men helle kommer jo nok om lidt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 10:37
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 10:51
Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 500 point
Dato : 30-01-08 10:53
Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 30-01-08 11:06

Til Sunowich Tak for din hjelp ha en god dag
VH vonna

Godkendelse af svar
Fra : Vonna

Dato : 30-01-08 11:07

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 12:02

Takker og bukker det var godtnok noget af en opgave at læse alt det der ikke var godt nok