/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Dvd afspiller fra netto og usb
Fra : ryan1312
Vist : 1440 gange
100 point
Dato : 29-01-08 12:30

Hej er der nogle der ved og er sikker på at den dvd afspiller de har i netto i denne ige kan afspille film fra min eksterne harddisk, dvd afspilleren har nemlig en usb port dvd'en er : http://netto.dk/ ved ikke hvad den hedder.....

men kan den det og er det en god dvd til prisen ????

Kommentar
Fra : zith

Dato : 29-01-08 12:36

så vidt jeg kan se kan den ikke afspille dine film på din harddisk... den kan kun læse billeder og afspille lyd filer og det. men ellers er det da sikkert en fin afspiller.

Du skal kigge efter en der kan afspille divx eller xvid hvis det er sådan nogle små 700MB film du har liggende

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 29-01-08 13:11

Hvis den kan afspille divx og xvid og har en usb kan den så godt afspille lige fra min eksterne harddisk ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-08 14:34

Hvis du absolut vil lave noget "makværk" så er der da ingen grund til at købe en DVDafspiller....

Sæt komputeren til fjernsynet....

Hvorfor i himlens navn vil du afspille fra en harddisk gennem en DVDafspiller...

Du kan købe ca. 200 DVDer for det afspilleren koster....

Så forklar lige HVAD formålet skulle være ????

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 29-01-08 15:05

står og skal have en dvd og så var det jo smart hvis den så også kunne afspille de film på min ekx. harddisk ikke min ven

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-08 15:18

Det kan jeg så ikke se det smarte i....

Jeg tvivler stærkt på USBen kan følge med til filmvisning også selvom maskinen "måske" kan spille formaterne....

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 29-01-08 15:22

Du kan bare sætte dem på dit USB og sætte den i dvd'en ellers spørg bagmændende i netto.

http://netto.dk/

og gå ind på kontakt.

Kommentar
Fra : slander

Dato : 29-01-08 15:41

De DVD afspillere jeg har har mødt, som var udstyret med usb port kunne ikke læse fra en usb harddisk kun fra en usb stick.

Og de har også kun haft en usb1 port.

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-08 08:21

min dvd-afspiller derhjemme som kan afspille divx og diverse kan jeg ikke sætte en USB harddisk til jeg tror det er noget med filsystemet at gøre eller at harddisken har noget som en alm. USB key ikke har. Hvis du endelig vil have sådan en afspiller der kan afspille divx så skal du ikke vælge den i netto... måske vælge en kiss afspiller den har netværks adgang og kan afspille stort set alt i sådan nogle formater.

men den er vist også lidt dyrere

Godkendelse af svar
Fra : ryan1312

Dato : 30-01-08 10:20

Tak for svaret zith.