/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE Event er ikke defineret
Fra : ipbirk
Vist : 985 gange
100 point
Dato : 28-01-08 19:11

Hej
Når jeg åbner siden ni.dk som er min foretrukne startside, kommer der en gul advarseltrekant i venstre side på proceslinien hvor der står "udført men fejl på siden", når jeg så åbner for se detaljerne i fejlen står følgende fejlmeddelelse: Event er ikke defineret"
Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre, det er lidt irriterende og jeg tror det er derfor min IE 7 ret ofte fryser.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-01-08 19:26

Min laver også fejl på denne linie.
Men jeg har dog ikk gransket kiden ved ni.dk.
Men det er formentlig hverken din eller min, brovser den er galt med.
mvh Ben

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 28-01-08 19:37

Bruger du Vista? For jeg har mange problemer med explorer, så jeg er skiftet til Firefox - Det kunne være at det kunne hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-08 19:46

Bortset fra 6 blokerede adresser får jeg ingen fejl - så mon ikke det er din blokker der laver fejlen....

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-01-08 19:56

Jeg får samme fejl - det må skyldes noget på ni.dk.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 28-01-08 21:33

Jeg har også ni som startside,og får også det gule advarselstegn nede i venstre hjørne.Når jeg bruger Firefox,er der intet galt

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 28-01-08 21:33

Det er muligt at der er fejl på ni.dk, men hvad er Event???

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-01-08 21:41

Event er en handling. Umiddelbart ser det ud til, at det er på linie 6 i ni.dk's kildekode.

Citat
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
   "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xml:lang="sv" lang="sv">
<head>
   <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
   <title>Eniro - &gt; Nyheds-Index</title>
   <link rel="stylesheet" href="/style/global.css" type="text/css" media="screen" />
   <link rel="stylesheet" href="/style/print.css" type="text/css" media="print" />

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 28-01-08 23:39

når du klikker på den gule firkant får du defineret rimeligt - hvad du sikkert har opdaget - det kan såmænd være en blokering af for eks reklame eller lign der ikke er ønsket af dine sikkerheds programmer - ingen grund til at gå op i den lille advarsel

jeg får den her fordi jeg har blokeret for reklamer

Kommentar
Fra : dior

Dato : 28-01-08 23:46

Tak for din gode forklaring,Mirit,nu er jeg mere rolig..Hi hiSå derfor skal du have 5 ***** af mig
Kan du have en fortsat hygsom aften.Nu vil jeg ind og se dyner

Kommentar
Fra : knaldisengen

Dato : 29-01-08 04:28

Citat
jeg åbner siden ni.dk som er min foretrukne startside,

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 29-01-08 10:06

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk