/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Spanske Frieda?
Fra : Tilde10
Vist : 542 gange
15 point
Dato : 28-01-08 01:09

Der var nogle piger der skulle skrive om den spanske borgerkrig, og fik hjælp fra en spansk pige herinde på Kandu.
Jeg sidder nu selv og skal skrive opgave om emnet og det ville være rigtig spændende at få lidt fif,,såå, Frieda kan du hjælpe?

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 7 point
Dato : 28-01-08 07:54

Se http://www.kandu.dk/Spg58749.aspx

Er på vej ud af døren.

Er ved pc'en i eftermiddag

Hjæper gerne

Frieda

Ikke spanier, men spansk gift i mange, mange år og meget interesseret i emnet

Godkendelse af svar
Fra : Tilde10

Dato : 28-01-08 11:06

Tak for svaret Frieda.
Jeg glæder mig til i eftermiddag. -hvor er du flink

Kommentar
Fra : Tilde10

Dato : 28-01-08 17:55

Hej Frieda
Jeg er ikke så bekendt med Kandu da jeg først lige er blevet oprettet.
du kan sende en mail, når du har tid til at høre mere om mine spørgsmål

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 28-01-08 17:58

Jeg er lige kommet hjem.

Hvad har du brug for?

Har du kigget på det link, jeg sendte dig?

Kommentar
Fra : Tilde10

Dato : 28-01-08 19:53

Nej, det har jeg slet ikke set...

Kommentar
Fra : Tilde10

Dato : 28-01-08 19:59

Nu har jeg. Men de sider har jeg været inde på, og jeg har egentlig også tjekket en del hjemmesider. Jeg mangler nogle stikord til at skrive en personkarakteristik af personerne i Ay Camela, og så skal jeg analysere to propagandaplakater. Ved ikke om du kender til spaniens symboler og sådan.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-04-08 03:46

Frieda er ikke spansk LOOl Hun er dansk, men har været spansk gift. Og så er hun ret god til mad. Er der ikke sådan det hænger sammen Frieda?

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 30-04-08 05:29

Jo, Klumme

Som jeg selv har skrevet i mit svar.

Spansk "gift" i 30 år

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-04-08 06:06

Nååå ja. Det havde jeg ikke set. Sorry...