/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvad f.... er readyboost
Fra : kimm01
Vist : 645 gange
50 point
Dato : 23-01-08 20:15

hej jeg har købt mig en usb pen og når jeg sætter den i giver den mig nogle foreslag til hvad jeg kan og ved den ene står der "gør windows hurtigere med windows readyboost" hvad f.... er det?.

når jeg trykker på den siger de noget om man skal reserve noget plads og noget andet.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 23-01-08 20:21

Hvis du kører Vista kan du med Readyboost få computeren til at starte hurtigere.
Sæt USB sticken i mes du installerer, så klarer den resten
Prøv også at kigge på Google herom
leob

Kommentar
Fra : kimm01

Dato : 23-01-08 20:29

Sæt USB sticken i mes du installerer, så klarer den resten PAS PAS PAS WHAT? hvordan??? hvorfor???

nu er jeg bare helt væk. sorry

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 23-01-08 20:38
Kommentar
Fra : leob

Dato : 23-01-08 20:39

Det er kun hvis du kører Vista, det er interessant (hvis din evt. Vista har mere end 4 GB RAM er det ikke intyeressant med Readyboost).
I så fald skal du lade USB sticken være i konstant.
Ellers kan du bare bruge USB'en helt normalt
Readyboost kan kun køre, hvis det er en hurtig USB, så det må være en sådan, du har købt
leob

Kommentar
Fra : kimm01

Dato : 23-01-08 20:51

sidste ting. de filer windows ligger over på sker der noget ved at slette dem?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-01-08 20:52

LOOOOL Du spørger bare der hvor den er købt!!!

Er det i i den fine internetbutik du lige har anbefalet???? LOOOL

Kommentar
Fra : leob

Dato : 23-01-08 21:05

hvis du mener de filer, som Windows under en installation af Vista lægger på USB-sticken mener jeg bestemt ikke der sker noget ved at slette dem (eller hvis du fjerner USB''en).
Næste gang du starter Vista opdager den det og kører vist uden readyboot (men jeg kører ikke selv med det, så jeg er ikke het sikker)
leob

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-01-08 06:29
Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 50 point
Dato : 24-01-08 08:46

Readyboost funktionen på din USB stick er en udvidelse til Windows Vista's hukommelse = (RAM)!

Når du bliver spurgt om hvor meget plads du vil reservere, så er det den mængde hukommelse du giver Vista ekstra til supplering af den RAM du allerede har i din maskine!

F.eks, du isætter en 4 GB Readyboost USB stick i din pc - du 'reserverer' 2 GB til Readyboost, og du har nu 2 GB ekstra hukommlse i din pc!

De 2 GB RAM der er tilbage på din USB stick, kan du bruge som du plejer, til at gemme ting og sager!

Readyboost funktionen duer kun på de USB sticks der er mærket med Readyboost!!

/Torben

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-01-08 09:12

Stouenberg HALLO
se mit indlæg
Citat
Dato : 23-01-08 20:38

Kommentar
Fra : kimm01

Dato : 25-01-08 14:55

nej smarte (3773) det er en jeg er købt af en kammerat.

ja ihh hvor er du god til at regne kan du også ligge to og to sammen. !!!FÅ DIG ET LIV!!!

Godkendelse af svar
Fra : kimm01

Dato : 25-01-08 14:56

Tak for svaret dogvillestar. det var det svar jeg ledte efter!!

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-01-08 16:14

Selv tak!