/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HP scanjet 3770
Fra : 100241
Vist : 466 gange
200 point
Dato : 23-01-08 17:39

Citat
Indsæt din tekst her
Kan man tilpasse en ældre scanjet hp3770 til vista. HP support kan ikke hjælpe mig de har kun en driver som kan downloades .Den hjælper ikke.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 23-01-08 17:48

Ud med Scanjeten eller ud med Vista, du vil aldrig få et godt resultat med begge. At lave noget fifleri og få alle features til at virke er vist et enormt stykke arbejde.

Kommentar
Fra : Marzec

Dato : 23-01-08 17:52

Ja jeg måtte også skifte min HP G55 Officejet ud da jeg købte en ny MacBook. Driverne ville simpelthen ikke ! Til gengæld virker alle nyere printere perfekt nu