/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Musen virker ikke i PC med XP
Fra : steenfibiger
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 22-01-08 13:40

Jeg har idag fået installeret bredbånd af TDC og har udskiftet min game PC med Windows 98 2.udgave til en nyere PC med XP professional. Men nu virker min mus dårligt eller slet ikke på den nye maskine. Hvad er gået galt? Skal jeg prøve med en ny mus? Jeg har brugt en optisk mus.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 13:42

Dårligt eller slet ikke ?? Ind i kontrolpanel og ind under mus der kan du indstille ellers ind i system og enhedshåndtering og opdaterer driver eller slette den og genstarte maskine så finder den selv driver
Mvh Sunofisk

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 22-01-08 13:43

Det kan jo også være barreri prøv også med en med ledning og er der flere usb så prøv et andet
Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 13:44

Hmm Der er dømt nyt keybord batteri sku der stå

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-01-08 13:45

Prøv at åbne Kontrolpanel, klik på Printere og anden hardware, klik på Mus og se om ikke der noget du ændre, under fanebladet Hardware kan du køre fejlfinding og eller opdatrere driveren, alle mus burde kunne virke sammen med XP

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 22-01-08 18:40

Tak, jeg prøver alle jeres råd!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-01-08 02:03

Det lykkes sikkert for dig, men du har ikke røbet navnet på musen, ikke at det gør noget, alle mus skal kunne virke

Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 11-02-08 10:12

Tak for svaret Sunowich. Jeg har løst problemet ved at sætte musen til USB-stikket.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-08 10:39

Takker og Bukker

Hav en god dag