/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
PHOTOSHOP KØBES !
Fra : Monii-tha-diiva
Vist : 795 gange
50 point
Dato : 22-01-08 11:11

Hejsa.

Jeg er meget interesseret i Photoshop CS3 , og CS3 extended. ( Den gamle version før CS3 er også okay)

Jeg ville høre om i har noget til salg, eller kender nogen der har..

Håber på svar :-)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-01-08 11:15
Kommentar
Fra : Monii-tha-diiva

Dato : 22-01-08 11:18

Tak for svar, men synes det er ret dyrt. :)

Så det kunne evt være nogle ville sælge?

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 22-01-08 11:36

Jeg skal ikke lede dig i fordærv,
men et par af mine kollegaer her været her www.mainsoftonline.com/
og de siger det virker fint.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-01-08 11:37

Jeg tror ikke du skal forvente at CS3 er til salg beugt før der er kommet en ny version.

Det er jo hovedsaligt prof. brugere der har købt den. Vi andre bruger meget tidligere versioner.

Men se evt her http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53365015

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 22-01-08 11:39

Kan være det er solgt, men faldt lige over denne annonce

Photoshop CS3 Extended med fuld licens til 700 Kr.

http://gulside.com/viewadd.php?addid=6250&kat=1&user=&&searchword=

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 22-01-08 11:42

Det tilbud lyder næsten for godt til at være sandt!

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 22-01-08 11:58

Måske, men som hvis man køber brugt bil, må man jo selv tjekke papirerne.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 22-01-08 12:12

Hvorfor ikke købe Photoshop Elements, den har næsten de samme funktioner, der er selvfølgelig noget den iikke kan, men det helt lemetære er til stede.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-08 12:14

hmmm så vidt jeg kan se står den annonce under købes

et alternativ at lege med før man spenderer på dyre grafikprogrammer er måske at lege lidt med photofiltre der kan en hel del mere end man tror og taler dansk

http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre

prøv at kigge på www.picnik.com også - det er kun online men der er mulighed for at købe til rimelig pris

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 22-01-08 12:17

Sorry

Den står sgu under købes

Men jeg læste:

Beskrivelse:
til PC, købt juni 2007, fuld adobelicens, fuld pakke

????????

Kommentar
Fra : akle

Dato : 22-01-08 12:19

Tvivler. Annoncen er under kategori "købes" og ikke "sælges"!

Kommentar
Fra : Monii-tha-diiva

Dato : 22-01-08 12:53

Tusind mange tak for alle jeres svar :)

Jeg har godt set ham der sælger til 700kr, har også snakket med ham, men han virker lidt mystisk! :S

mimimig - Hvordan kan det være pakkerne er så billige i forhold til dem fra adobe hjemmesiden?

Kommentar
Fra : Monii-tha-diiva

Dato : 22-01-08 15:16

mimimig..

Hvordan kan det være det er så billigt?
og er pakken ligesom den fra adobe til 10.000kr?

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 22-01-08 15:26

Jeg ved ikke hvorfor det er så billigt, men de skriver selv det er OEM (Original Equipment Manufacturer) og at det kun er til download (altså ingen boks og manual).

Har lige talt med kollegaen der siger at programmet virker upåklageligt og er nøjagtigt det samme som hos Adobe.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 22-01-08 15:39

Ved det ikke

Det kan være et fejlkøb der bare skal skydes af, men man har jo også hørt om gode kopier.

Hvis man køber skal man jo nok forlange at se noget kvittering først.

Kommentar
Fra : Monii-tha-diiva

Dato : 22-01-08 15:55

mimimig - Okay, men ved du så om der hører licens med?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 22-01-08 16:05

Hi hi..MÅTTE altså bare lige ind på Picnic og fjolle lidt
Super sjov side,syntes jeg
Her et fjollebillede af én af mine misser
http://peecee.dk/upload/view/92334

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 22-01-08 16:36

Har lige spurgt igen:
Du får den i fuld version med en produkt nøgle kode til at åbne programmet med.
Der er dog ingen mulighed for upgrade eller support fra Adobe.
Det er et USA firma, men du får en europæisk server at downloade fra, men vær opmærksom på,
programmet er rimeligt stort, så du bør have en god, stabil download hastighed.
Såvidt fra den kære kollega.

Kommentar
Fra : Monii-tha-diiva

Dato : 22-01-08 16:45

Tusind mange tak fordi du er så hjælpsom!!

Hjalp rigtig meget!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-08 21:28

Alle kan lave en iso fil til download som man så brænder................det vil være en kopi
og da du ikke kan opdatere/søge hjælp .............så er det en piratkopi.
Så dem kan der sælges mange af med samme produktnøgle.
Om det er lovligt eller ej er en anden sag.

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 22-01-08 22:34

Hvis du er studerende kan du købe Photoshop CS3 Extended for 1599,-
Det er da et nedslag i prisen der vil noget. Og så er den helt lovlig......

Kommentar
Fra : Monii-tha-diiva

Dato : 22-01-08 23:24

Eyvind - Jeg tror ikke de tør løbe den risiko. Det virker som en fin hjemmeside, og kollegaen, havde sagt det var fint :)

wibbi - Kan man det, hvorhenne? :)

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 22-01-08 23:31
Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 23-01-08 00:16

Hvis der ingen mulighed er for upgrade eller support fra Adobe

Så lyder det dybt ulovligt, uanset hvor flot hjemmesiden så er

Bare en mening

Kommentar
Fra : Monii-tha-diiva

Dato : 23-01-08 14:26

Det er der jo heller ikke fra den der med studierabat.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-08 14:54

Citat
Eyvind - Jeg tror ikke de tør løbe den risiko. Det virker som en fin hjemmeside, og kollegaen, havde sagt det var fint

Ja der findes rigtig mange fine hjemmesider - Der er også mange reelle..............

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 23-01-08 18:02

Citat
Det er der jo heller ikke fra den der med studierabat.

Hvor står det henne ?

Jeg kan se på Adobe hjemmeside om Adobe Student Edition at der skal indsendes en formular + billede hvor man beviser at man er student.

De slutter siden sådan:

Pupils and students may only apply for one licence of each Student Edition for installation on their private computer.

Så det ser da ud til at man får en licens.

http://www.adobe.com/uk/education/students/studentedition/eligibility.html