/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Vista Driver til WebCam NX Pro
Fra : Befan
Vist : 735 gange
150 point
Dato : 20-01-08 21:13

Heey alle sammen!!

Håber i kan hjælpe mig at finde en vista driver til min WebCam NX Pro da jeg ikke selv kan finde en lige pt..

SÅ jeg ville lige høre om der var nogle eksperter som kunne hjælpe mig

Det ville være super vis i kunne hjælpe mig ..

Hilsen Stefan

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-01-08 21:35
Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-01-08 21:35

Der vil altid være mangel på drivere til et nyt/nyere operativsystem; og især når det kommer fra Microsoft.
Hvis ikke VISTA har noget på installations CD'en, kan det godt komme til at knibe, indtil de forskellige fabrikanter får tilpasset en software, som tilfredsstiller VISTA.
Men prøv at søge hos fabrikanten til din hardware, og se om der ikke skulle være noget der "DUR"!

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 20-01-08 21:42

Heey HelleBirgitte.

jamen det er der jeg har prøvet uden held godt nok... men ellers mange tak for linket

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 20-01-08 21:43

Heey severino

Ja det ved jeg godt men kunne jo være der var nogen som viste hvor der lige var sådan en driver til vista

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-01-08 01:45
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-01-08 01:49

Der er en XP driver lige her, hvis du får den til at køre XP kompatibel: http://us.creative.com/support/downloads/download2.asp?MainCategory=218&Product=628&dlcentric=7852&Product_Name=WebCam+NX+Pro&filetype=1&OSName=Windows+XP rul ned og godkend (Agree) licensen før du kan hente

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 21-01-08 21:11

Heey O.V.N

Ja det ved godt at det er svært det er derfor at jeg spørger her inde da der jo er en masse eksperter samlet som måske ved noget

og dit sidste link kunne desværre ikke bruges da den bare går i stå når den prøver at installere driver

Men det er godt arbjde ellers keep up the good work gutter