/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
blomsterhandler der har åbent
Fra : trimare46
Vist : 583 gange
500 point
Dato : 19-01-08 16:40

har glemt at købe blomster til konen. hun har fødselsdag i morgen.
er der en blomsterhandler i nærheden af nibe der har åbent i morgen.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 510 point
Dato : 19-01-08 16:40

Q8

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-01-08 16:44

Eller andre tankstationer. Du kan nå det i morgen tidlig, når du henter rundstykkerne, der skal serveres på sengen

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 19-01-08 16:46

Tak for svaret Stouenberg.
hvorfor tænkte jeg ikke på det. min søster har sgu da passet en blomsterafdeling på q8

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-01-08 16:54

ha ha - tillykke herfra...

Mvh Steen

Kommentar
Fra : dior

Dato : 19-01-08 17:30

Hmm...Mon ikke Interflora er en smule mere romantisk end en dusk fra en tankstation?Det er så nemt.Kan jo bestilles over nettet.Er nok lidt dyrere end dusken fra tankstationen,men buketten er betydelig kønnere at se på,og holder også længere.
Og så kan konen samtidig se at du holder meget af hende,fordi du har gjort dig besværet med at bestille en flot buket fra Interflora.Det tror jeg hun vil blive rigtig glad for