/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
sletning af partition
Fra : lillelyst
Vist : 995 gange
30 point
Dato : 18-01-08 20:27

Hej. I forbindelse med et pc-nedbrud er jeg i nødens stund/travlhed kommet til at lave en mega brøler, idet jeg har slettet en partition (via diskhåndtering) hvor en del vigtige backup data lå. Jeg har prøvet at benytte pc inspektor file revovery men uden held. Skal nu i gang med nogle andre programmer. Har i et bud på et effektiv program som kan benyttes?

Venlig hilsen
Jørgen Ries

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-08 20:38

Pc inspector kan så vidt jeg ved ikke søge på et ualokeret område.
Hvis du stadig har det slettede område stående så kan det være at du kan genskabe ved først at oprette område med samme filsystem som der var før.
.................om det virker er svært at sige med sikkerhed.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 18-01-08 20:44

Hej Eyvind. Dèn mulighed vil jeg prøve som en af de sidste, idet jeg ikke tør røre ved partitionen før jeg har fundet et program som måske kan genskabe dataerne. Men ellers tak for indlæg.

Accepteret svar
Fra : Simmaster

Modtaget 40 point
Dato : 18-01-08 20:47

Har ladet mig fortælle at det her program skulle være godt.

http://www.recovermyfiles.com/

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 21:01

Citat
Pc inspector kan så vidt jeg ved ikke søge på et ualokeret område.

Ikke mange programmer, der kan finde en slettet DISK,
DU SKAL FORMATERE DEN FØRST.

Personligt bruger jeg http://www.oo-software.com/home/en/products/oodiskrecovery/
SOM FINDER ''næsten slt'' +lidt mere.

Vil du have et fuldt program, så smid en PM

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 18-01-08 21:45

Begge programmer finder filerne. Problemet her er desværre at jeg står og mangler en del kundedata som jeg skal bruge allerede i morgen, så spørgsmålet er om jeg kan downloade og benytte et af programmerne her såfrem jeg indbetaler her og nu?

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 22:02

PM__________og det er DIT

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 22:03

[U]GRATIS[/U]

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 22:04

Men_ tvivler PÅ du kan finde DATA og gemme,
medmindre der er en LILLE DISK___

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 22:06

Citat
Men_ tvivler PÅ du kan finde DATA og gemme,
medmindre der er en LILLE DISK___

Til I Morgen____det tager tid, hvis du VIL HAVE ALT med.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 22:07

Heller ikke første gang jeg hjælper dig''' BTW

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 22:10

Hvis du køber det kan du downloade det og bruge det med det samme, du kan så vælge at få tilsendt en cd med programmet også, men det koster ekstra, uanset hvad du vælger kan du downloade og bruge programmet med det samme

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 22:23

SGU
da værre end BARE høre fra bruger.
Troede du var på DEN MED EN FAKTURA_
Bad Luck......

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 23:08
Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 18-01-08 23:08

Håber du når det

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 19-01-08 00:27

Disken_69. Tak for tilbuddet - flink af dig, men jeg foretrækker original programmerne. Ja jeg knokler videre med mulighederne og god weekend til dig.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 19-01-08 23:26

Programmet get back data blev løsningen og den fandt alt hvad jeg skulle bruge.
I får tak for jeres indlæg alle. God weekend.

Venlig hilsen
Jørgen Ries

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 19-01-08 23:28

Tak for svaret Simmaster og Disken 69. I fortjente begge point så lodtrækning blev udslagsgiven.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 19-01-08 23:28

Og Eywind, naturligvis også en tak til dig

Kommentar
Fra : Eyvind