/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Trådløst antennesignal
Fra : pkjoeller
Vist : 456 gange
300 point
Dato : 17-01-08 07:33

Hej
Kan man købe en dims, der trådløst kan overføre antennesignalet fra stikket i væggen til f.eks. en ekstern tv-tuner, der er forbundet - udenom computeren - til en PC monitor?
mvh
Per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-08 07:39

NEJ

Det er ganske vist opfundet - men der skal specialudstyr til.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 08:35

Ja det kan man godt Ifølge foregående svar men der skal specialudstyr til.....

Mvh SunoFisken

Ps Refi Der er noget med Glasslotte og hvad man kaster med hi hi

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-01-08 08:43

Kan du bruge denne "maskine" ?

http://www.emb.dk/category.445.article.1279

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-08 08:46

Er det en "sygdom" der varer ved - det du der har reddet dig Sune - ARTO har flere af den slags tilfælde - har jeg hørt....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 08:56

Undskyld spørger!!! Men Han Kan ikke La vær- Ham der- Såe hvem der har en sygdom ka man jo gisne om Han er jo splittet, siger først nej og så ja, hvorefter han mener, jeg kommer fra Arto? ( hva det så er for en planet ) Er du der tit Refi ???

Mvh SunoFisken WandaWich

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-01-08 08:58

http://www.kjeld-holm.dk/kampfisk.htm
Citat
Adfærd: Hanner er ekstremt aggressive over for andre hanner, hold derfor kun én han i hvert akvarium. I et selskabsakvarium er det en fordel ikke at have hunner, da det forkorter hannens levetid betragteligt. Kampfisk bliver i øvrigt ikke særligt gamle, normalt kun et par år.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 09:01

Jakoje

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-08 09:05

Læse kan han sgu heller ikke - ham "torsken" (eller hvad det nu er for en fisk).....

PRØV at læse spørgsmålet....

NÅR du så har gjort det SÅ læs svaret....

Så svøm du bare tilbage til dine "chat"tråde....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-08 09:13

Her lidt "legetøj" til resten af dagen

http://game.giveawayoftheday.com/golf-mini/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 10:01

Plapreautomat Hva er det du plejer at sige Citat Refi Der er ingen der ska bestemme hva jeg ska' sige. Det bestemmer jeg selv( så er der da et sted du må bestemme selv. Hvon er det lie hjemme hos din kone Eller hun er måske smuttet) Og med hensyn til ham her Så må du helre få det spejl væk. Eller det dit nye ikon/varemærke Nå, hvis du vil slås mere og kaste rundt med flere tilsvinende bemætkninger så opret lige en tråd i dit eget talkshow så ska jeg gerne komme derind så vi kan forskåne Spørgsmålstilleren i denne tråd.

Ps. læg lige mærke hvem det er der får det hele over i denne tone for jeg drillede jo bare lidt men du skal straks bruge div fornærmelser for at klarer dig sølle en

Kommentar
Fra : Peder99

Dato : 17-01-08 12:54

Rolig nu!

Tilkald en ægteskabsrådgiver! -Det lyder som i er gift.

håber i tog det som en joke!

Mener også det er smart at gøre som suno siger! det hører nok ikke hjemme her!

Med hensyn til spørgsmålet så kan man da til en rimelig penge købe udstyr der trådløst kan sende et analogt tv signal. Med hensyn til en tuner der direkte kan tilkobles en PC monitor så har jeg ingen erfaring, men det burde eksistere!

Peder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-08 14:59

Citat
det hører nok ikke hjemme her!

Hvor har du ret - men sig det til dem der ikke har andet at lave end at kommentere alle andre end spørgsmålstilleren