/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Brænding af Wii-spil
Fra : LarsSimoni
Vist : 1343 gange
85 point
Dato : 14-01-08 10:54

Hej alle

Jeg har fået sat en chip i min Nintendo Wii, således at jeg kan lave back-up af mine Wii spil. Jeg har dog nogen problemer med dette.
Når jeg har .iso-filen ( en afbildingsfil ), hvad skal jeg så gøre ? Når jeg bruger Daemon Tools, så skriver den bare noget med at Windows ikke kender denne disc, eller sådan noget i den retning.
Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 14-01-08 11:27

En iso fil skal brændes ned på en disk, f. eks. i Nero

Optager > Brænd image

Så finder du bare iso filen og brænder den.

Kommentar
Fra : LarsSimoni

Dato : 15-01-08 19:57

WinXPeter:
Ja det var også det jeg tænkte. Er bare når jeg fx har film på min computer, som er .iso-filer, så åbner jeg disse med Daemon Tools, og brænder så de mapper ud der ligger derpå (typisk 'audio_ts' og 'video_ts'), men kan jeg jo ikke med denne, da jeg ikke kan "åbne for filen" på samme måde som med film ?

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 15-01-08 20:09

Prøv den her i stedet for Daemon Tools

http://www.magiciso.com/tutorials/miso-magicdisc-overview.htm

Men det kan jo også være din iso ikke er ok, men i stykker, så prøv at tage en ny kopi

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 15-01-08 20:12
Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 15-01-08 20:29

Citat
Når jeg har .iso-filen ( en afbildingsfil ), hvad skal jeg så gøre ?

Brænder den til en disk__intet andet.
MEN hvorfor først lave den til ISO_???
Ellers brug Nero til at brænde din fil.

Men skal du have ''andet' med/ regbase ?
kræver det andre programmer.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 16-01-08 10:25

Du brænder den bare i Nero som Image

Optager > Brænd image

Så finder Nero selv ud af at lægge filerne på disken (Hvis altså ISO filen er OK)

Kommentar
Fra : LarsSimoni

Dato : 17-01-08 08:37

Når jeg prøver med dette MagicIso, så skriver den at filen er for stor.
Kan først få chip i min Wii om et par uger, så kan ikke se om det vil virke endnu, desværre.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 18-01-08 00:35

Citat
Når jeg prøver med dette MagicIso, så skriver den at filen er for stor.

Det er nok fordi det kun er prøveversionen du kører med. Der er nok begrænsninger på programmet.