/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
pc kan ikke finde dvd drev
Fra : ara
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 12-01-08 22:24

Hej.

Jeg var ved at brænde en cd.
Pludselig fryser pc'en. Nu kan jeg ikke få
cd'en ud af brænderen. Jeg kan heller
ikke se brænder drevet mere inde i "denne komputer"

Hvad kan jeg gøre.

mvh

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-01-08 22:53

Kan du ikke bare genstarte computeren?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 23:14

Prøv lie at trykke ctrl+alt+delete på en gang Hænger programmet og er ikke lukket ned vil den ingenting Så burde du efterfølgende kunne på cden usd og det er nok den der er problemet

Mvh Sunefisk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-08 23:39

Der er et lillebitte hul et sted på fronten af din brænder, en udretttet papirclips kan presses derind og du kan åbne og tage CDen ud, prøv så at starte igen, lykkes det ikke, så forsøg at starte i fejlsikret tilstand, tryk på F8 under starten, gerne mange gange for at ramme det rigtige tidspunkt, der kan du vælge at gendanne ved at klikke Nej til at starte i fejlsikret, så vælger du et tidspunkt et par dage tilbage, prøv om ikke det lykkes for dig

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 13-02-08 00:41

Har du fået tjek på den ?? Hvis så luk lige spørgsmålet ellers spørg bare løs

Mvh SunoFisk

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 13-02-08 11:25

ingen af svarene hjalp, men problemet er løst.
Du får point for din "ekstra indsats"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 16:20

Takker og bukker